FANDOM

Gametitle-FNV

Легіонер — страж головних воріт (англ. Legionary main gate guard) — безіменний персонаж Fallout: New Vegas, воїн Легіону Цезаря, охороняє головні ворота Форта.

Страж головних воріт в Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти цього легіонера біля головних воріт Форта. Він кожен раз ретельно оглядає приходять і йдуть людей, виконуючи закон Цезаря про заборону в таборах Легіону алкоголю, хімікатів і зброї. Цей закон також поширюється і на легіонерів, виконують різного роду операції у Мохаве і повертаються з трофеями на бази Легіону[1].

Страж заводить розмову з Кур'єром щоразу, ледь той вступає в Форт, і оголошує, що всі відвідувачі зобов'язані здати зброю та інші заборонені предмети: алкоголь і всі хімікати, включаючи стимулятори та інші наркотики[2].

Кур'єр може:

Інвентар Редагувати

*Тип генерується випадковим чином
**Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

  • Кров'яна ковбаса з якоїсь причини також вилучається вартовим.
  • Зброя Кур'єра зберігається в одному з трьох скринь для зброї, ліворуч від воріт.
  • Відкриття будь-якого скрині будь-яким способом веде до агресії легіонерів. При цьому всі можливі квести за Легіон також будуть провалені.

Поява Редагувати

Легіонер — страж головних воріт з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Баги Редагувати

  • Якщо при першому відвідуванні Форту в напарниках знаходиться Аркейд Геннон, може статися так, що він першим заведе розмову з Кур'єром — в цьому випадку легіонер не звернеться з проханням здати зброю і заборонені предмети, а Кур'єр зможе вільно пройти без вилучення зброї та препаратів[4].

Примітки Редагувати

  1. Про це можна почути від безіменного фрументария з квесту «Милість Цезаря абоНайманець Цезаря».
  2. При першому візиті Кур'єра в Форт з дозволу і на запрошення Цезаря страж вилучить у нього і платинову фішку, якщо вона у нього з собою.
  3. Це не тягне за собою ніяких наслідків.
  4. Якщо, звичайно, сам не заговорить з вартовим.