FANDOM

Gametitle-FO2
Icon disambig
Легкий кулемет з'являється і в інших іграх.

« Це зброя компактної збірки було розроблено з метою підтримки військових підрозділів. З-за певних особливостей використання даного кулемета виявилося досить важко в положенні лежачи, внаслідок чого воно повернулося на озброєння солдатів Національної Гвардії. Тим не менш, ця модель заробила репутацію надійного і потужного зброї. »

— Опис в грі

Легкий кулемет (англ. Light support weapon) — важку зброю Fallout 2.

Характеристики Редагувати

Дуже схожий на більш рідкісний кулемет «Бозар», цей кулемет менш потужний. Використовує ті ж боєприпаси, але має менший збиток і стріляє більш короткими чергами (10 патронів проти 15 у «Бозара»). До кінця гри майже марний, але для низькорівневих персонажів має ряд переваг у порівнянні з «Бозаром». Зокрема, він краще підходить для винищення слабких, але численних цілей, для яких «Бозар» буде дуже потужним зброєю, так як може уразити три цілі з повним магазином набоїв проти двох у «Бозара».

Місцезнаходження Редагувати

Поява Редагувати

Легкий кулемет з'являється у Fallout 2 та Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

  • Можливо, що більш коректний переклад англійської назви Light Support Weapon звучав би як «ручний кулемет».
  • Прототип зброї — L86A1 LSW, британський ручний кулемет на базі гвинтівки L85A1. Нині знятий з озброєння з-за технічних проблем, успадкованих від прабатька. Яким шляхом такі кулемети потрапили в Америку, та ще й були взяті на озброєння, в грі не уточнюється.

Звуки Редагувати

BurstVB

ReloadVB
OutVB