FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FNV

« Ви спритні, щасливі і завжди обережні. Ця здатність подвоює ваші шанси успішно знешкодити пастку. »

— Опис у Fallout 2

« Ви спритні, щасливі і завжди обережні. Ця здатність у два рази знижує ваші шанси активувати пастки. »

— Опис у Fallout Tactics

« Взявши цю здатність, ви ніколи не наступіть на ворожу міну і не потрапите в підлогову пастку. »

— Опис у Fallout 3

Легкий крок (англ. Light Step) — здатність Fallout 2, Fallout 3, Fallout Tactics, Fallout: New Vegas та J. E. Sawyer's RPG Fallout.

Ефект Редагувати

Fallout 2 і Fallout Tactics Редагувати

Ця здатність в офіційній локалізації називається «Легка хода» ЗШ#Fallout 2|Помилки перекладуIcon sic і вдвічі зменшує шанс спрацьовування пастки.

Баги Редагувати

У Fallout 2 ця здатність впливає тільки на пастки, розташовані на військовій базі Сьєрра і наземному рівні Великої шахти Ванаминго Реддинге.

Fallout 3 і Fallout: New Vegas Редагувати

З цією здатністю персонаж не викличе спрацьовування хв і підлогових пасток.

Нотатки Редагувати

  • Підлогові пастки включають в себе: міни, розтяжки, натискні плити, ведмежі капкани;
  • Лазерні розтяжки з доповнення Old World Blues також не будуть спрацьовувати при наявності цієї здатності;
  • Пастки будуть спрацьовувати на напарників персонажа, в тому числі літаючих (наприклад, РЛ-3 або ЕД-Е);
  • Інші пастки, ніби вибухають дитячих колясок, також будуть спрацьовувати, як і зв'язки гранат, якщо персонаж зачепить їх або вистрілить в гранату.
  • Лазерні розтяжки в Храмі Улісса будуть спрацьовувати від перетину їх Кур'єром.

J. E. Sawyer's RPG Fallout Редагувати

Можливо, це була міна, майже оторвавшая вам ногу, або вигляд вашого приятеля, розірваного на шматки поруч. Якою б не була причина, кожен раз, коли Ви активуєте міну, дверну пастку або капкан, є шанс 4 з 20 (за кожний рівень), що пастка не спрацює.

Простіше кажучи, кожен рівень здатності на 20 % знижує шанс спрацьовування активованої пастки.

Шаблон:Navbox Здібності у Fallout 2 Шаблон:Navbox Здібності у Fallout Tactics