FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Едгар.

Лебідь (англ. Swan); раніше Едгар Суонн (англ. Edgar Swann)— істота Fallout 4; супермутантчудовисько, що знаходиться в локації «Ставок Лебедя» на момент 2287 ріка.

Опис Редагувати

Едгар Суонн працював прибиральником у Технологічному Інституті Співдружності на момент післявоєнного часу. Одного разу він попався на крадіжці сигарет і вчені вирішили провести над ним «суд». Едгару винесли умовний вирок, згідно з яким він зобов'язаний стати піддослідним і прийняти штам експериментального ВПЕ, після чого протягом 30 днів він повинен залишатися в лабораторії. Також Едгар був зобов'язаний кожен день вести записи, натомість вчені Інституту повинні були забезпечувати його всіма необхідними продуктами і водою, а також брати у нього аналізи. Едгар був переконаний у тому, що у нього будуть високі фізичні і розумові здібності.

Суонн охоче змирився зі своєю долею і почав виконувати свої обов'язки, ставши, таким чином, одним з перших ФЕВ-піддослідних[1]. На шостий день випробувань після дачі аналізів він зазначив біль у кістках, дерганость і сплутаність свідомості, які ускладнюють процес опису своїх відчуттів.

На 14 день випробувань Едгару стає краще. До цього моменту, за словами лікарів, у нього збільшилася м'язова маса і значно покращилися когнітивні здібності. Едвар навіть подав заяву директору Інституту на вступ у дослідну групу.

На 19 день розумові здібності Едгара досягли піку. До цього моменту він дізнається, що вчені проводили подібні дослідження і на інших людях.

На 20 день випробувань Едгар переніс припадки, це викликало у вчених і у нього самого деякі побоювання. Розумові здібності Едгара, його самопочуття, пішли на спад.

На 21 день у Едгара повторився напад. Після другого нападу за день його відправили в лабораторію для подальшого спостереження. Едгар приходить до висновку, що ФЕВ, який був введений йому, вкрай нестабільний, і за його словами його стан буде погіршуватися. Він починає задаватися питанням щодо своєї долі[2].

Після деякого часу Едгар переродився в супермутанта. До 2287 ріквін виріс до стану чудовиська і разом зі своїми записами був транспортований з Інституту в Співдружність. Нової обителлю чудовиська-Едгара став ставок, де його почали турбувати рейдери.

Едгар, якого тепер називають Лебедем, озброївся якорем, яким атакує ворогів в ближньому бою. В дальньому бою Лебідь атакує валунами.

До недавнього появи Вцілілий Лебідь розправився з групою рейдерів, серед якої були Кет, Девіс, Марла та інші рейдери[3].

Інвентар Редагувати

Назва
Зображення
(Base ID)
ПараметриПоведінкаЗдібностіІнвентар
Лебідь
00056b7c
РівеньIcon level
50→
Очки здоров'яIcon heart
1000→
СприйняттяIcon eye
6
Очки досвіду, які дають за вбивство даного істотиIcon XP
100
Опір фізичному уронуIcon silver shield
145→
Опірність енергетичному уронуIcon electrical
100→
Опірність радіаційного уронуIcon radiation
?
Опір отрутіIcon poison
?
АгресіяIcon fist
Дуже агресивно нападає на ворогів і нейтральних істот.Icon requiredIcon requiredIcon optional
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогуIcon companion
Нейтрально: нікому не допомагає.Icon optionalIcon optional
атакаIcon attack
Якір* 125→ damageIcon damage
атакаIcon attack
Валун чудовиська* 75→ damageIcon damage

* Неснимаемый і неподбираемый елемент

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Світиться море (квест)

Колишнє ім'я Лебедя Вижив може запитати Верджиле, знає він Едгара Суонна. У відповідь на це Верджил видасть небагато відомостей.

Примітки Редагувати

  • Спочатку Лебідь виявляється в VATS з великої відстані як мутант, що знаходиться в спокої. Але стає ворожим, якщо Вижив вистрелить у нього, чи підійде занадто близько до нього.
  • Лебідь, як і інші чудовиська, сприйнятливий до здатності «Розмовляє з Пусткою».
  • В ігрових файлах є вирізаний діалог з невідомим членом Інституту ймовірно ШономСуонна? Так, я бачив його досьє. Він був одним з наших перших піддослідних, багато років тому. Його мутації вийшли з-під контролю. Він став перетворюватися в чудовисько.
  • Даний діалог присутній при розмові з Верджилом, якщо Вижив читав щоденник Лебедя, не знайшов сироватку і намагається переконати побіжного вченого покінчити з собою.
  • Версія ігрового Лебедя і з концепт-арту відрізняються: кінець човна на лівій руці Лебедя має гак; представлені на концепті захисні пластини на ногах відсутні у грі; тіло мутанта вкрите великою кількістю предметом із ставка — шиною, плавальними колами, водоростями і мережею, які скромно представлені в грі. Версії якорів також відрізняються — тренди небагато відрізняються, а якірний ланцюг представлена тільки концепт-арт.

Поява Редагувати

Лебідь з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Зі слів Верджила: «Swann? ...Yes, I saw his file. He was one of our first test subjects, years ago. His mutations destabilized. Started turning into a Behemoth».
    Приблизний переклад, без урахування локалізації: «Так, я бачив його файл. Він був одним з наших перших піддослідних багато років тому. Його мутація дестабілізувалася. Почав перетворюватися на Чудовисько».
  2. Лабораторні журнали Лабораторний журнал J-32, день 1/1, Лабораторний журнал J-32, день 6/6, Лабораторний журнал J-32, день 14/14, Лабораторний журнал J-32, день 21/21.
  3. Голозапись втекли рейдерів, Порвана записка.