FANDOM

Gametitle-FO4

Лахміття Дітей Атома (англ. Child of Atom rags) — лінійка одягу Дітей Атома Fallout 4.

Опис Редагувати

Лахміття Дітей Атома — це одяг невибагливих послідовників Великого Атома, лахміття бувають трьох видів: довгі, короткі і прості.

Довгі лахміття Редагувати

Представляють собою вкрай розідрані сорочку з махрящимися краями, прикріплену до тіла мотузками, з-під якої звисають з боків ніг підлоги дуже поношеного пальто і брудні штани. У зеленому варіанті - це стара туніка з широкою діагональною смугою оливкового кольору (у жінок) або зібрана з декількох шматків тканини сорочка зі вставками оливкового кольору (у чоловіків).

Короткі лахміття Редагувати

Представляють собою вкрай розідрані туніку з махрящимися краями, прикріплену до тіла мотузками і брудні штани. У зеленому варіанті - це зшитий з кількох шматків тканини сорочка зі вставками оливкового кольору.

Прості лахміття Редагувати

В коричневому варіанті у жінок стара туніка з шарпаними подолом і брудні штани, у чоловіків до туніці прикріплені підлоги від пальто і брудні штани. У зеленому варіанті - це стара туніка з діагональною широкою смугою оливкового кольору, з прикріпленими до неї статями пальто і брудними штанами. В найпростішому варіанті - це туніка, зшите з клаптиків тканини різного кольору з прикріпленими статями від пальто і брудними штанами.

Місцезнаходження Редагувати

Носять:

ГалереяРедагувати

Довгі лахміттяРедагувати

Короткі лахміттяРедагувати

Коричневі/зелені/прості лахміттяРедагувати

Див. також Редагувати

Облачення служителя Атома fhGametitle-FO4 FH

Поява Редагувати

Лахміття Дітей Атома з'являється тільки у Fallout 4.