FANDOM

Gametitle-FO1

« Я пройшла за Морфеусом з таємницею чорних сходах. Внизу він пройшов через секретну двері. »

— Лаура — Вихідцю зі Сховища

Лаура (англ. Laura) — персонаж Fallout, одна з Чад Собору у 2161 ріку.

Опис Редагувати

Лаура — лагідна, покірна і тиха сестра Чад Собору. Нарівні з іншими Дітьми вона віддається роздумів в кімнаті медитацій, міркує про Творця і вихваляє Морфеуса.

Насправді вона — яскрава, непересічна і сильна особистість, що володіє сарказмом і обережністю. Вона майстерно маскується під істинно віруючу, оскільки шпигує для Ніколь і Послідовників Апокаліпсису, дізнаючись наміри Чад Собору.

Вона розкрила план Чад по очищенню Пустища від «невірних» (читай — «нечистих») шляхом послідовного захоплення міст. У якості відправної точки в місті відкривається лікарня, в якій потім накопичується зброя та вибухівка.

Все це Виходець зі Сховища зможе дізнатися тільки в тому випадку, якщо Ніколь повідомила йому пароль, який потрібно сказати Лаурі — «Червоний вершник».

Втім, маскування Лаури не ідеальна — Віола розкрила її, і тільки прагматичність утримує Віолу від доносу Морфеусу.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Мантія Ніж Червоний значок Чад Собору
Стимулятор (2 шт.)

Пов'язані квести Редагувати

Знищити лідера мутантів: якщо Виходець повідомить пароль, Лаура відведе його в іншу кімнату, де поділитися цінною інформацією. Крім того, якщо Виходець попросить, Лаура відкриє двері у Вежу Собору.

Розкажи про... Редагувати

На питання «Розкажи...» Лаура відповідає як Чадо Собору, навіть якщо Виходець вже повідомив пароль.

Питання Відповідь
Послідовники, Апокаліпсис Про це жахливі люди. Я не буду про них взагалі говорити!
Ніколь Я не знаю, про кого ти.
Собор Тут всі кругом такі чудові. Тут чудово. Це наш дім, ми добре працюємо...
Морфеус Ой, він просто чудовий. Він веде нас. Тобі треба з ним поговорити!
Творець О, я навіть описати його не можу. Морфеус веде нас. Він може відповісти на твої питання.
Дитя ночі, Мутанти Діти ночі? Не розумію, про що ти.
Темрява, Бог Що?
Аудиторія Це великий зал в північній частині церкви, де Морфеус проводить усі церемонії. Я була там. Там чудово!
Святилище О, тобі туди не можна. Там Морфеус розмірковує.
Служителі Вони довели, що гідні Церкви. Інші прагнуть до цього.
Орден Це первосвященики.

Поява Редагувати

Лаура з'являється тільки у Fallout.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в FalloutQuestion Icon «Червоний вершник» (англ. Red Ryder) — головний позитивний герой серії коміксів-вестернів. Також в Fallout є його рушницю.

Галерея Редагувати

Gametitle-FO1

Шаблон:Navbox Собор