FANDOM

Gametitle-FO2

Лара хоче знати, що охороняють церкви (англ. Lara wants to know what is being guarded in the church) — побічний квест Fallout 2.

Опис Редагувати

Квест можна взяти у Лари — голови однієї з місцевих банд. Суть квесту відображена в назві: люди, найняті Мецгером, охороняють щось у церкви у східній частині міста, і Лара хоче знати, що саме. При цьому вона просить не влаштовувати бійки.

Проходження Редагувати

Потрібно відправитися в східну частину міста, де знаходиться церква. На вході будуть стояти дві людини: ватажок банди — Тайлер і один з її членів — Марк. Потрібно переконати Тайлера впустити гравця всередину. Це можна зробити при розвиненому навички красномовства або при наявності особливості «работорговець». Всередині будуть інші члени банди, а також купа ящиків з хімікатами.

Повернувшись до Камери, потрібно повідомити їй, що знаєте, і отримаєте наступне завдання.

Нагорода Редагувати

Баги Редагувати

  • Якщо не брати завдання у Лари і вбити при цьому Мецгера, у Тайлера залишаються гілки діалогу для квесту. Але, після смерті Мецгера Лара не буде видавати завдання. Таким чином можна отримати тільки 800 очок досвіду за проникнення в церкву і огляд ящиків. 200 монет нагороди та наступні завдання будуть недоступні.
  • Якщо спробувати поговорити з охороною церкви і виконати контекстне дію з відкриття дверей без взятого квесту, то охоронець вас пропустить, проте двері не буде відкрита (і відкрити її вже ніяк не можна).