FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших пилах.
Не слід плутати з Ланцюговою пилою (GRA).

Ланцюгова пила (англ. Chainsaw — холодна зброя Fallout: New Vegas.

Характеристики Редагувати

  • В ідеальному стані ця зброя може успішно уразити ціль 7 995 разів перед тим, як зламається.
  • Ланцюгова пила вимагає від користувача певних навичок у поводженні з холодною зброєю (Холодна зброя 75) і значної фізичної сили (Сила 7).

Різновиди Редагувати

Спеціальна атака в режимі V. A. T. S Редагувати

З допомогою ланцюгової пили можна виконати спеціальну атаку «На друзки!», яка завдає тільки 50 % збитока, але коштує на 20 ОД менше.

Не можна провести спеціальну атаку поза V. A. T. S. так як силові атаки недоступні для зброї, завдає шкоди постійно, як у випадку з Різником.

Місцезнаходження Редагувати

Примітки Редагувати

  • На це зброя впливає здатність Важковаговик.
  • З-за особливостей «автоматичного» холодної зброї, в режимі V. A. T. S. анімація бензопили веде себе дещо незвично. Хоча атака і станеться, шкоди противнику не буде наноситися — він навіть ніби і не буде помічати удару — до тих пір, поки анімація не завершиться, і тоді тільки противнику буде завдано шкоди. Зброя також злегка відкидає ворогів назад.
  • Як і Різник, супротивники в Fallout: New Vegas використовую це зброя не так, як гравець. Замість атаки з випадом вперед, вони використовують замах, такий же, який використовується протагоністом в режимі V. A. T. S. Така атака може часом завдати нищівного шкоди.
  • Це зброя підійде для виконання досягнення Ведмежа полювання.
  • Незважаючи на гучний звук двигуна, зброя вважається безшумним і не привертає уваги NPC.

Поява Редагувати

Ланцюгова пила з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Озвучка Редагувати

Chainsaw icon
ReloadVB