FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Лайам.
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Лайам Біне (англ. Liam Binet) — персонаж Fallout 4.

Опис Редагувати

Вчений у Інституті. Син Алана Біне. Лайам, користуючись своїм становищем у Інституті, рятує сінтів.

Квести Редагувати

«Витік»Вцілілий за завданням Джастіна Айо розслідує зникнення синто і виходить на Лайама. Далі перед ним стоїть вибір: скласти Лайама (тоді він буде вигнаний на поверхню) або підставити директора, відключивши захист на його терміналі (тоді на поверхню буде вигнаний сам Джастін).

Крім даного квесту, Лайама можна зустріти, проходячи основну сюжетну лінію гри за «Підземку». В такому разі, перед телепортацією Вижив в Інститут, Дездемона передасть йому голодиск з вірусом, який дозволить зламати комп'ютерну мережу Інституту і зв'язатися з таємним агентом Підземки — «Патріотом» — таке прізвисько дали агенти «Підземки» Лайаму Біне, так як ніхто не знав його справжнього імені.

Потрапивши в Інститут і завантаживши голодиск в термінал, головний герой зв'яжеться з Патріотом і уточнить місце їх зустрічі.

Після завершення квесту «Критична маса» за «Підземку» покінчить з собою, залишивши Вижив передсмертну записку, в якій звинуватить його в зраді.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Комбінезон Інституту Інститутський пістолет Ядерна батарея