FANDOM

Gametitle-FO1
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших лазерних пастках.
Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout и не підтверджена основним каноном.

« Лазерний вогонь б'є з південного кінця коридору! »

— Провал виявлення пастки

Лазерна пастка (англ. Laser trap) — ігровий скриптовий об'єкт, вирізаний з Fallout.

Опис Редагувати

Лазерна пастка являла собою ділянку підлоги з натискною пластиною, що активує приховану лазерну зброю.

Як фізичний об'єкт пастка не існувала, це був скрипт, прив’язаний до певної точці локації і спрацьовує при наближенні персонажа.

Вплив Редагувати

Кожна пастка була забезпечена натискною пластиною, невидимою спочатку, яку можна було виявити при високому сприйняття (також допомагало наявність здібності "спостережливість). Виявлену пастку можна було деактивувати (перевірка навички «Пастки»).

Якщо на пастку хто-небудь все ж наступав, персонажу завдавався шкоди лазером 10-20. Повторне наступання на спрацювала пастку перезаряджало її.

Згідно діалоговому файлу, приховане лазерна зброя змонтовано в південній стіні рівня.

Місцезнаходження Редагувати

Лазерні пастки повинні були розташовуватися на третьому рівні військової бази Маріпоза.

Поява Редагувати

Лазерна пастка була вирізана з Fallout.

Див. також Редагувати

За лаштунками Редагувати

Пастки з виявленими натискними пластинами були реалізовані в Fallout 2 в храмі випробувань.