FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FO3 TPGametitle-FO3 BSGametitle-FNVGametitle-FO4Gametitle-FOTGametitle-FOBOSGametitle-VB
Лазерна гвинтівка
в окремих іграх
Fallout?
Fallout 2Лазерна гвинтівка
Лазерна гвинтівка (збільшений магазин)
Fallout 3?
Fallout 3: TP?
Fallout 3: BS?
FO: New Vegas?
Fallout 4?
FO Tactics?
Fallout: BoS?
Fallout Shelter?
Van Buren?

Лазерна гвинтівка (англ. Laser rifle) — високотехнологічне енергетична зброя, яка вистрілює концентрованим пучком когерентного світла. Боєприпасами для цих гвинтівок можуть служити накопичувачі з електронним зарядом або микроядерные батареї.

Загальні відомості Редагувати

Існує кілька різних моделей — від малопотужних саморобних гвинтівок до неймовірно потужних військових зразків. Як і інші типи енергетичного зброї, лазерні гвинтівки сильно страждають від неналежного догляду і обслуговування. Кристалічні тіла та немеханічні компоненти дуже чутливі і при неправильному догляді можуть негативно вплинути на потужність заряду, викликати перегрів або збої в системі регулювання енергії. З-за того, що розробка лазерного озброєння ще не була доведена до стадії, коли воно стало б постійним озброєнням армії, в пустотах до лазерних гвинтівок важко знайти запчастини.

Моделі Редагувати

Лазерна гвинтівка Wattz 2000 Редагувати

Докладніше: Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics

Лазерна гвинтівка Wattz 2000 (також іноді називається лазерним рушницею «Промінь») використовує в якості боєприпасів микроядерные батареї. Довгий стовбур дозволяє стріляти на далекі дистанції. На 42 сторінці березневого випуску журналу «Зброя — майбутнє сьогодні» можна прочитати історію про снайпера-морпеха армії США у Нанкіне, Китай, збройного цією гвинтівкою.

Лазерна гвинтівка AER9 Редагувати

Докладніше: Fallout 3, Fallout: New Vegas

Модель AER9 не була найпередовішою перед початком Великої війни. Вершиною розвитку цієї лінійки була модель AER12, яка була на озброєнні декількох загонів спеціального призначення. Однак AER9 можна знайти в набагато більших кількостях, оскільки вона була набагато більш міцною і надійною, ніж наступні моделі.

Особливість AER9 полягає в тому, що кристалічне тіло розміщене в титановому корпусі, який, як виявилося, може витримувати довгі роки використання набагато краще, ніж золоті корпусу пізніх моделей. Енергія для пострілу береться з микроядерной батареї, яка потім обробляється в корпускулярно-хвильовому диверторе виробництва Дженерал Атомикс Інтернешнл. Диверторы захищені углеволоконным кожухом, що запобігає часті відмови, однак при несправності дивертора зброя перестає працювати.

Трьохпроменева лазерна гвинтівка Редагувати

Трехлучевые лазерні гвинтівки являють собою «лазерний дробовик», який вистрілює трьома лазерними променями. У порівнянні з AER9 у них відсутня трубка знизу стовбура, вона коротше, на ній встановлено новий отвір емітера і приєднані дроти.

AER9 «Золотар» Редагувати

Докладніше: The Pitt

«Золотар» — це унікальна лазерна гвинтівка, вистрілює 9 променями і при цьому тратящая всього одну микроядерную батарею на постріл. Еверетт розповідав, що «Золотар» був створений якоюсь людиною з Пітта.

Прототип лазерної гвинтівки AER14 Редагувати

Докладніше: Fallout: New Vegas

Модель AER14, що послідувала за моделями AER9 і AER12, знаходилася в стадії робочого прототипу до початку Великої війни. У Сховище 22 можна знайти один такий прототип з оголеною проводки і незакритими друкованими платами. Вигідно відрізняється від своїх побратимів кольором пострілів (зелений) і підвищеним збитоком.

Гвинтівка з підзарядкою Редагувати

Докладніше: Fallout: New Vegas

Ця спеціальна лазерна гвинтівка працює на енергії микроядерного апарату. Тому можна вважати, що у неї практично необмежений боєзапас. Ця гвинтівка надзвичайно міцна, вимагає менше навичок роботи з енергетичною зброєю для успішного використання. Проте вона значно менш потужна і більш важка, ніж модель AER9. Також стрілку необхідно чекати, поки зброї накопичиться заряд.

Саморобна лазерна гвинтівка Редагувати

Докладніше: Fallout: Brotherhood of Steel

Це жалюгідне подобу справжнього енергетичної зброї. У гвинтівки жахливі точність і скорострільність.

Гвинтівка лазерного масиву Редагувати

Докладніше: Van Buren

Галерея Редагувати