Gametitle-FO3.png

«Лазелна лушниця» (англ. Wazer Wifle) — енергетична зброя Fallout 3; унікальний, покращений варіант лазерної гвинтівки.

Опис[ред. | ред. код]

Це зброя названо так тому, що його власник Бівві з-за проблем з мовою не може промовляти літери «Р» і «Ж» («L» або «R» в оригінальній грі). Майже ідентично лазерної гвинтівки, але має збільшений на 5 пунктів збиток і магазин на 30 зарядів.

Місцезнаходження[ред. | ред. код]

«Лазелна лушниця» знаходиться у Бівві в Літл-Лемплайте, хлопчика можна зустріти у Великій залі.

Отримання[ред. | ред. код]

Якщо у Самотнього Подорожнього досить високий рівень навички «Красномовство або здатність «Вічне дитя», то Бівві може віддати його безкоштовно. У разі провалу можна купити цю зброю за символічну суму в 500 кришок. При високому значенні навички «Бартер» можна зменшити суму наполовину. Якщо у Подорожнього є здатність «Пройдисвіт», то він може, копіюючи дефектну мова Бівві, переконати хлопчика значно знизити ціну.

Поява[ред. | ред. код]

Лазелна лушниця з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками[ред. | ред. код]

Це зображення служило «підтвердженням» містифікації

На форумах Something Awful незабаром після виходу гри з'явилося твердження про те, що Псину можна з допомогою якогось бага в грі змусити користуватися «Лазелным лузьем». Метод пропонувався наступний: Псину слід оглушити умінням «Паралізуюча долоню». За твердженням автора містифікації, при належній вправності цей вчинок дозволяє відкрити інвентар Псини і дати гравцеві можливість перевантажити туди частину речей персонажа. При цьому Собака «озброюється» даними їй зброєю і при вигляді ворога починає його обстрілювати, «гавкая лазером». В якості підтвердження автор навів анімоване зображення (з іменем файлу Shhhthisisajoke.gif — «Тс-с-с-с, це жарт»), на якому Псина, в буквальному сенсі, стріляла лазерним променем з пащі. Містифікація поширилася по ігрових форумах, багато гравців серйозно в неї повірили, проте повторити озброєння Псини «Лазелным лузьем» нікому не вдалося. У назві файлу є натяк на те, що це неправда.

Озвучка[ред. | ред. код]

SingleShotVB.png
ReloadVB.png
JamVB.png