FANDOM

Gametitle-FO3

«ЛОБ Ентерпрайзіс» (англ. L. O. B. Enterprises) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Це будівля розташована в Фоллз-Черч. До нього можна потрапити через станцію Меріголд у Грейдиче. Воно поділено на три приміщення: прийомна, східне крило і архіви підприємства. У будівлі знаходяться військові роботи, що залишилися після вторгнення сил федерального управління безпеки.

Будівля до Великої війни належало компанії, яка співпрацювала з Китаєм і розробляє для неї нову зброю, відоме як проект Зу-Рон. Чутки про їх співпрацю поширилися. Надалі, через зростання напруженості між США і Китаєм, в організацію вторглися федеральні сили безпеки. Із-за можливості такого вторгнення, а також початку ядерної війни, працівники були зобов'язані мати при собі зброю, а також отримали інструкції на випадок початку війни.

В 2077, майже відразу після завершення проекту Зу-Рон, будівля вторглися сили федералів (в основному складаються з роботів). Більшість співробітників організації встигли вчасно евакуюватися, а також встигли заховати більшість розробок. Коли почалася війна, роботів залишили в будинку, який вони успішно захищали протягом 200 років.

Знахідки Редагувати

«ЛОБ Ентерпрайзіс» — приймальна Редагувати

«ЛОБ Ентерпрайзіс» — архіви Редагувати

«ЛОБ Ентерпрайзіс» — східне крило Редагувати

Запису з терміналів Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Запису в терміналах «ЛОБ Ентерпрайзіс»

Примітки Редагувати

  • В кабінет директора (в східному крилі) можна пробратися не зламуючи «дуже складну» двері. Достатньо відразу після входу на локацію, повернути направо на сходах ведучій на 2-й поверх з зруйнованим перекриттям. Далі стрибати по залишках перекриття до кабінету директора, з цього боку буде напівзруйнована незапертая двері.
  • На столі директора унікальний міні-сейф. Ключ можна зняти з трупа поруч.
  • У приміщенні з зруйнованими перекриттями, на другому поверсі, можна знайти термінал Сема Джонсона. Термінал виглядає як зламаний, але його можна активувати. При роботі з ним більшу частину екрана займає попередження керівництва компанії про недопущення сексуальних домагань.
  • Якщо Сержантові РЛ-3 було даровано безсмертя через консоль, то всі роботи в будинку теж стануть безсмертними.

Поява Редагувати

«ЛОБ Ентерпрайзіс» з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Довоєнні компанії