FANDOM

Gametitle-FNV

Доктор Кілі — персонаж Fallout: New Vegas, дослідник БНП-Схід, що відправилася в Сховище 22 за пропозицією доктора Томаса Хілдерна, щоб видобути результати досліджень розвитку рослин.

Біографія Редагувати

Кілі народилася до Великої війни, пережила бомбардування, але гуліфікувалась. В XXIII столітті вона працює в Бюро науки і виробництва Нової Каліфорнійської Республіки.

У 2281 році Кілі вирушила в Сховище 22, щоб добути для керуючого директора БНП-Схід Томаса Хілдерна результати досліджень розвитку рослин, що проводилися вченими Двадцять-Другого. Вона знала, що це завдання намагалося виконати вже кілька найманців, які не повернулися, і добре підготувалася до експедиції.

Експедиція в Сховище 22 Редагувати

Файл:KeelysCamp.jpg
Досягнувши входу в Сховище 22, Кілі дізналася з терміналу служби безпеки, що за останні місяці всередину увійшло кілька чоловік, але ніхто з них не вийшов. Переночувавши у тимчасовому таборі, Кілі відремонтувала ліфт і пішла всередину Сховища, залишаючи записи на комп'ютерних терміналах, оскільки її Піп-бой вийшов з ладу.

Комп'ютер, на якому зберігаються її запису знаходиться в її тимчасовому лігві, на 2 рівні сховища.

На другому рівні Сховища Кілі натрапила на гігантських богомолов, які не звернули на гуля ніякої уваги. Також Кілі виявила тіла кількох загиблих вчених Двадцять Другого, повністю вкритих якимсь лишайником.

На третьому рівні Кілі виявила якусь речовину і досліджувала його. Виявилося, що це— харчова добавка з ефектом легкого стимулятора без побічних ефектів.

У медичному кабінеті Сховища Кілі прочитала запису в терміналі, з яких їй стало ясно, що жителів згубила якась інфекція, що передається повітряно-крапельним шляхом. Вона з'ясувала, що її викликають повітряні спори якоїсь рослини. Вирішивши, що вони можуть бути небезпечні для громадян НКР, Кілі стала шукати можливість знищити спори. На п'ятому рівні Сховища вона дізналася, що вчені намагалися використовувати інертний газ, щоб спалити спори в повітрі Сховища, але їм цього не вдалося.

Тим часом богомолов, спочатку не обращавших уваги на Кілі, стало дратувати її присутність на нижніх рівнях Сховища. Нарешті вони напали на неї, оглушили і спробували згодувати споровым рослинам, але тим не припало до смаку м'ясо гуля. Кілі прийшла до тями в одній з печер під Притулком в глибині лігва дивовижних рослин і комах-мутантів.

Образ Кілі Редагувати

Доктор Кілі— видатний, навіть геніальний учений. Намагається здаватися недружньої і шкідливою, щоб не зближуватися з людьми, адже вона переживе їх всіх.

У поганих стосунках з доктором Хилдерном, якого вважає дурнем за те, що він більше політик, ніж вчений. Вона виставляє його дурнем перед важливими людьми, але виконує його доручення.

Кілі у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може дізнатися про доктора Кілі від Анджели Вільямс, якщо погодиться принести дані про дослідження розвитку рослин з Сховища 22. Анджела попереджає Кур'єра, що Хилдерн послав за цією інформацією вже кілька людей, в тому числі Кілі, і просить знайти її, обіцяючи нагороду.

На комп'ютерних терміналах Сховища 22 виявляються записи, зроблені Кілі.

Сама Кілі знаходиться в печері під Сховищем 22. Якщо Кур'єр знайде її, вона скаже, що в неї є план знищення рослин і що їй потрібна допомога. Кілі полагодить ліфт, нарікаючи при цьому на надійність техніки Волт-Тек, або похвалить Кур'єра за ремонт. Вона підніметься до терміналу на другому рівні, з якого заборону вхідні двері з Сховища, щоб запобігти поширенню небезпечних спір.

Кілі погодиться відкрити двері, якщо Кур'єр знищить спори, зробивши підпал інертного газу на п'ятому рівні Сховища. Перед цим вона вирішить переконатися, що трагічні результати дослідження не повторяться, знищивши дані на головному сервері Сховища.

Якщо Кур'єр вже завантажив їх у свій Піп-бой, Кілі виявить це і запитає, чи не він скопіював дані. Вона повірить, якщо їй збрехати (злий вчинок) і буде вмовляти дозволити їй стерти інформацію з комп'ютера Кур'єра. Якщо Кур'єр відмовиться, Кілі нападе на нього, вважаючи, що дані мають бути знищені у що б то не стало. Також Кур'єр може переконати доктора Кілі («Наука» 70), що зберегти інформацію про дослідження необхідно, щоб ніхто не став повторювати експерименти вчених Сховища. Пароль до терміналу знаходиться у Кілі при собі і може бути викрадений у неї. Це вважається нейтральним вчинком з точки зору карми.

Судячи з реплік Анджели Вільямс і доктора Хилдерна, Кілі встигає відвідати Маккарран раніше Кур'єра і влаштувати скандал з директором. Кур'єр може знову знайти її в Двадцять-Другому.

Вбивство доктора Кілі, незважаючи на відсутність свідків, призводить до отримання поганої слави в НКР.

Icon disambig
Основна стаття: Мізерний пайок з кукурудзи з квасолею

Також з розмови з Кілі можна дізнатися про харчовій добавці, розробленої в Сховище, яка стане в нагоді кухареві Фарберу з табору Маккарран.

Примітки Редагувати

  • Планувалося, що в Сховище 22 Кілі перебуватиме з помічником — протектроном Бором (англ. Bohr), проте він був вирізаний з гри.

Поява Редагувати

Кілі з'являється тільки у Fallout: New Vegas.