FANDOM

Gametitle-FO3 BS

Кідд (англ. Kidd) — Broken Steel, доповнення до Fallout 3, гуль у підземеллі Олд-Олні.

Опис Редагувати

Кідд покинув рідне Підземеллі і з групою гулей подався в містечко Олд-Олні, сподіваючись сховатися від жахів навколишнього світу в його безпечних, як їм здавалося, підземних приміщеннях. У ході перебудови міських підземель гулі натрапили на лігво пазурів смерті. У результаті, майже всі були винищені — врятуватися змогли лише Кідд і Уінт. Уінт вважає, що вони вижили тільки тому, що бігли швидше за інших. Після небезпечної подорожі везуча парочка вирішує повернутися додому.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Квести Редагувати

Плата за електрику — розшукуючи трансформатор Тесла у Олд-Олні, Самотній Подорожній натикається на втікали з підземелля міста гулей. Кідд не буде приймати участь у діалозі з Подорожнім, події про напад пазурів смерті на поселення розповість Уінт, після чого вони удвох кинуться до виходу і не з'являться більше в грі.

Примітки Редагувати

Ім'я персонажа є відсиланням до персонажа-вбивці містерові Кидду з роману Яна Флемінга «Діаманти вічні» і фільму-екранізації «Діаманти назавжди» про Джеймса Бонда.

Поява Редагувати

Кідд з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Broken Steel.