FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Кюрі.
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

'Кюрі (англ. Curie), 'линический Юстировочный Робот-Інтерн (англ. Contagions Vulnerability Robotic Infirmary Engineer) — персонаж Fallout 4, робот серії «Міс Няня», можливий напарник Вцілілий.

Опис Редагувати

Робот був модифікований вченим з Сховища 81 для автоматичної розробки ліків. Знаходиться у секретної частині сховища, де завідує експериментами. Останні 83 року чекає дозволу на вихід з лабораторії одного з працівників «Волт-Тек» через закінчення експериментів. Після закінчення квесту «Закуток» може приєднатися до Вцілілий, рухома бажанням вивчити Співдружність і познайомитися із вченими. Говорить з помітним французьким акцентом.

Напарник Редагувати

  • Будучи напарником Вцілілий, вона схвалює, коли той чинить згідно клятві Гіппократа — допомагаючи людям добрим словом чи ділом, не веде себе цинічно, запобігає жорстокість в діалогах. І обожнює комікси.
  • Кюрі не любить, коли Вцілілий поводиться жорстоко, в діалогах просить більше грошей в нагороду (виняток: квест з яйцем кігтя смерті, де вона радіє, що Вцілілий просить велику нагороду), вживає наркотики і краде. Також їй не подобається повернення синта по імені Гебріел, незалежно від того, вимовляє код зупинки Вцілілий або мисливець.

Квести Редагувати

«Непередбачувана поведінка • Під час квесту Кюрі поскаржиться на неможливість подальших досліджень в тілі робота і попросить познайомити її з талановитим вченим, здатним перемістити її програму в тіло Синта.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети

Уподобання Редагувати

Не подобається Редагувати

Подобається Редагувати

В захваті Редагувати

Примітки Редагувати

  • У останніх латках і при наявності доповнення Automatron зовнішній вигляд може бути налаштований. (Якщо Кюрі в тілі Міс Няні)
  • При зміні зовнішнього вигляду Кюрі, а після здачі її доктор Амарі всі модифікації пропадуть і вона повернеться в свій початковий вигляд.
  • Якщо знайти разом з Кюрі Альянс, вона висловить своє бажання оглянути це поселення. Тим не менш, варто Вцілілий зайти через вхідні двері Альянсу, після проходження тесту «SAFE», спливе повідомлення, що їй це не подобається.
  • Крім знання англійської та французької мов, Кюрі побіжно говорить по-японськи (намагається вести на даному мовою діалог з Такахасі, але зазнає невдачі через його несправність).
  • При досягненні рівня відносин «Захоплення» Кюрі (в тілі синта) попросить Вцілілий відволіктися на хвилинку. В ході подальшого діалогу відкривається можливість пофліртувати з нею. В образі робота «Містер Помічник» рівень відносини з нею не піднімається вище 499.
  • Дуже швидкий спосіб отримати квест «Непередбачувана поведінка» — взяти Кюрі напарником на виконання квесту «Срібний Плащ», в ході якого спілкуватися в стилі Плаща, відмовитися брати гроші і вбивати Кента, а в кінці перешкодити вбити його Синцзиню.
  • Кюрі дуже соромлива (це помічає навіть Вцілілий: «Тому що ти дуже мила, коли бентежишся»). При спробах головного героя фліртувати з нею вона починає бентежитися, запинатися і часом переходити на французьку мову. Однак після першої ночі з Вцілілий вона стає набагато більш розкутою в обговоренні їх відносин («Я з нетерпінням чекаю настання ночі!»).
  • Подорожувати з Кюрі досить цікаво, так як при першому відвідуванні практично будь-якої значимої локації (особливо пам'яток, медустанов, а також місць, пов'язаних з високими технологіями) вона вимовляє кумедний коментар (для спрацьовування тригера цієї події недостатньо просто знайти локацію, потрібно зайти на неї, а іноді і заглибитися всередину, наприклад в локації «Стара північна церква» потрібно спуститися в підвал тощо). Також іноді вона коментує події всередині локацій (наприклад пропонує взяти автографи при першому заході на знімальний майданчик студії «Хьюбріс Комікс» при виконанні квесту «Срібний плащ»). При відвідуванні занедбаних дитячих майданчиків Кюрі може журитися про те, що більше там не грають діти.
  • Перебуваючи з Вцілілий у поселенні Минитменов в образі Синта, проводить ремонтні роботи (як і практично всі супутники). Зокрема, орудує паяльною лампою.
  • При зустрічі в локації вченого або лікаря, Кюрі вступає з ним у діалог, пропонуючи скликати конференцію, цікавиться тим, яке освітній заклад закінчив співрозмовник, або запитує про новинки в наукових публікаціях.
  • Раз в день дає Вцілілий стимулятор, в тілі синта робить це рідше.
  • У своєму первісному вигляді («Міс Няня») має відмінне відМістера Помічника» озброєння. Зокрема, замість вогнемета озброєна лазером.
  • При переході в режим стелс в тілі Синта з завидною постійністю намагається атакувати противника в рукопашну, забуваючи про вогнепальну/променева зброя. Проблема вирішується видачею нового зброї замість стандартного.
  • Коли ви зустрічаєте Кюрі перший раз в секретному крилі Сховища 81, в її ізоляторі, то взаємодіючи з нею можна домогтися спрацьовування репліки: «Цікаво, як за цей час мутували віруси Еболи, гепатиту та грипу». Вірус Еболи в реальному світі існує давно, але безсумнівно, Бетесда вирішила додати згадка про нього після сумнозвісних подій останніх років, пов'язаних з епідеміями даного вірусу. І Кюрі, природно, як експерт в сфері медицини та вірусології не могла не згадати його. Також можливо вона цікавиться мутацією Еболи, оскільки у своїй сироватці синтезувала антивірус і до Эболе, і тепер цікавиться чи не була ця робота даремною.
  • У Кюрі найбільш очевидно реалізована система «клонування» NPC, реалізована у Fallout 4- «видима» Кюрі є «клоном» спеціально захованого NPC. У цьому легко переконатися, спробувавши змінити зовнішність за допомогою команди slm (зокрема частина населення Сховища 81 теж є «клонами») - це нічого не дасть. Теоретично можна поміняти зовнішність Кюрі, зробивши зміни на оригіналі, але як правило це призводить до того, що Кюрі, виключена з напарників, стає або неактивній, або стрімголов тікає за межі карти.

Цитати Редагувати

  • «Я так люблю комікси!»
  • «Обов'язково помийте руки після цього! Чіпати трупи вкрай негігієнічно».
  • «Знову в бій! Чому не можна просто мирно поговорити?»
  • «А хіба нам не варто викликати поліцію і скласти всі ці речі в пакетики?»
  • «Паровозики! Може бути, почекаємо поки розчистять тунель і покатаємось?»
  • «Гуль! Дуже цікаво, починаю запис»

Поява Редагувати

Кюрі з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Названа на честь великого вченого Марії Склодовської-Кюрі.[1]

Баги Редагувати

  • Існує проблема (не є повністю багом), коли після проходження квесту «Кіс-кіс-кіс», спустившись до медчастини, головний герой не виявить дитини на ліжку. Відповідно, квест «Закуток» не розпочнеться. Рішення два:
    • потрібно здати кров докторові Форсайту в медчастині, спробувати мутафрукт у доктора Пенске в лабораторії гідропоніки, виконати квести «Оповідання» і «Кіс-кіс-кіс»;
    • почекати якийсь час у/поза сховища. Після чого повернутися і почати квест;
    • за допомогою консольної команди tcl самостійно знайти заховану за стіною двері, увійти в неї (попередньо відключивши tcl) і пройти таємний відсік сховища до Кюрі без активного квесту. Квест розпочнеться відразу на завершальній стадії, коли Кюрі віддасть Вцілілий сироватку. Після цього можна вийти через ліфт до входу в сховище, повернутися до медчастини і віддати сироватку лікаря. Або взяти її самостійно в будь-який момент.
  • Деякі анімації, які не повинні бути доступні для Кюрі в тілі Синта, враховуючи її історію і характер, повністю або частково працюють:
    • Кюрі може почати «молитися» при відвідуванні Церкви всіх релігій;
    • у дуже рідкісних випадках Кюрі може почати палити, якщо стоїть без зброї. При цьому анімацію мабуть все ж намагалися видалити або заблокувати, так як при виході з неї можуть спостерігатися різні помилки (сигарета постійно залишається в руці тощо).
  • Можливо, припиняє розвиток романтичних відносин після винищення фракції «Підземка» в її присутності. Просто ігнорує варіант діалогу «Відносини».
  • Після переміщення Кюрі в тіло Синта, охоронці Даймонд-Сіті все одно будуть реагувати на неї, як на робота, вимовляючи відповідні репліки.
  • При екіпіровці очками класичної форми (н-р, темні окуляри патрульного) в тілі синта відбувається їх візуальне «провалювання» брови і вилиці.
  • Якщо ви переробили Кюрі в образі робота в робота охоронця(У додатку «Automatron»), то після переміщення в тіло синта буде чути звук коліс охоронця. Як виправити цей баг — поки що не відомо.

Примітки Редагувати

  1. Даний факт Кюрі підтверджує в одному з діалогів, коли просить Вцілілий допомогти їй з пошуком нового тіла: «Найвидатніші уми людства — такі як Ейнштейн і Кюрі, на честь якої мене назвали, — володіли певним даром, а не просто здатність аналізувати дані».

Шаблон:Navbox Сховище 81