FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Кухольчик (англ. Muggy, від mug — гуртка, також Маггі) — персонаж Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Невеликий сек'юрітрон-прибиральник, пристрій Розумного Будинку.

Історія Редагувати

Кухольчик був створений до Великої війни доктором 0 як насмішка над містером Хаусом та сек'юрітронами. Заради жарту доктор 0 зробив його не потужною бойовою машиною, а маленьким роботом-прибиральником, призначеним для миття посуду, в додачу запрограммировнным бути одержимим кавовими чашками. Втім, у нього була й інша функція, задана доктором Мебиусом — збирати електронні компоненти.

Після Великої війни вчені Мозкового Центру помістили свої мізки в роботизовані тіла Мозкових Баків. Оскільки в такому стані вони втратили необхідність є і, як наслідок, користуватися посудом, Кухольчик залишився не у справ. Після вигнання доктора Мебіуса доктор Клейн вийняв особистісні чіпи всіх пристроїв Розумного Будинку і викинув з балкону.

Образ Гуртка Редагувати

Кухольчик запрограмований бути одержимим гурткамі і тому, будучи включеним, постійно випрошує їх у Кур'єра. Він розуміє, що божевільний, і ненавидить доктора 0, свого творця, за те, що він зробив його таким. Маленький сек'юрітрон дуже артистичний і емоційний, страждає від почуття власної неповноцінності і меншовартості. Варто тільки поцікавитись тим, хто він такий, як він прийде до щирий і глибокий захват.

Кухольчик Old World Blues Редагувати

Кур'єр може виявити Гуртка в Розумному Будинку: спочатку він нерухомо стоїть у кутку спальні і неактивний, оскільки у нього відсутній особистісний модуль.

Особистісний модуль Гуртка знаходиться біля цеху по демонтажу сек'юрітронов, в кузові вантажівки. Якщо Кур'єр знайде модуль і встановить Гуртка, той прийде в себе і відразу ж попросить кухоль. Він може розповісти про себе, своєї одержимості гуртками і про те, що його додатковий модуль, зроблений доктором Мебиусом, був зіпсований Тостером.

Включений Кухольчик може змінювати знайдені і принесені йому Кур'єром:

Отримавши модуль удосконалення, який знаходиться у 010011110110111001100101 також в цеху по демонтажу сек'юрітронов, Кухольчик зможе раз на добу виготовляти і віддавати, якщо Кур'єр його запитає, 50 енергетичних батарей, 50 микроядерных батарей і 5 одиниць відходів електроніки.

Примітки Редагувати

  • Кухольчик — єдиний з мешканців Розумного будинку, кого Кур'єр може атакувати в режимі V. A. T. S., хоча не може завдати йому шкоди або викликати ворожість;
  • Після проходження доповнення Кухольчик змінює свої привітальні репліки і жестикуляцію, хоча як і раніше чекає кухлів від Кур'єра;
  • Бляшані тарілки можуть знадобитися як компонент отримання металобрухту рецептом на верстаті.

Кухольчик в кінцівці Редагувати

Кухоль присвячена одна з кінцівок гри, яка з'являється у випадку, якщо він був включений, і залежить від того, чи знайшов Кур'єр селище Хіггса. Якщо він був виявлений, Кухольчик у своїх пошуках кавових горняток потрапить в селище, але не зможе його покинути. На щастя для нього, він знайде там спокій, присвятивши своє життя прибирання кухонь в будинках вчених Мозкового Центру. В якості помсти докторові 0 Кухольчик залишить його будинок брудним.

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Кухольчик з'являється тільки в додатку до Fallout: New VegasOld World Blues.

Див. також Редагувати

Йес-мен

Відео Редагувати

Файл:Fallout New Vegas Old World Blues - Muggy