FANDOM

Gametitle-FNV

Курсор Лукулл (англ. Lucullus) — персонаж Fallout: New Vegas, курсор Легіону Цезаря.

Біографія Редагувати

Лукулл походить з племені дикунів південного заходу США. Коли плем'я було підкорене Легіоном Цезаря, Лукулл став легіонером і заслужив звання курсора. У 2281 році він є одним з наближених Цезаря, виконуює його особисті доручення.

Образ Лукулла Редагувати

Лукулл — дисциплінований легіонер, виконує накази без зайвих питань, завдяки чому він, мабуть, і став наближеним до Цезаря. Йому добре відомі філософські ідеали Цезаря, він відчуває презирство не до людей, а до їх вад: недисциплінованості, аморальності, розпусти — за що називає їх розпусниками.

Незважаючи на це, він зовсім не ображає Кур'єра, хоча якщо Кур'єр — жінка, він зверне на це окрему увагу.

Лукулл у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Лукулла в Коттонвуд-Коув, якщо отримав запрошення Цезаря від Вульпеса Інкульти або Алерио. Курсор за наказом Цезаря перевозить Кур'єра з Коттонвуд-Коув в Форт і назад.

LucullusSuited

Лукулл в антирадиационном костюмі

Лукулл залишається живий після скидання радіоактивних відходів з вантажівки. В такому випадку він опиниться одягнений у антирадіаційний костюм і при наступному діалозі говорить Кур'єру, що попереджав легіонерів Аврелія з Фенікса про це у вантажівці.

Вбивство Лукулла Кур'єром призводить до отримання і негайного провалу квесту «Бережись гніву Цезаря!», що не дозволить більше слідувати сюжетної лінії Легіону.

Поява Редагувати

Курсор Лукулл з'являється тільки у Fallout: New Vegas.