FANDOM

Gametitle-FO3 MZ
Icon disambig
Міна - має і інші види, див. Міна (зброя)

Кріоміна (англ. Cryo mine) — зброя Mothership Zeta, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Кріоміна — різновид хв, що володіє (крім незначного завдається шкоди) додатковим властивістю заморожувати ігрових персонажів на нетривалий час. Як і будь-яку іншу, її можна підкласти в інвентар будь-якого персонажа за допомогою кишенькових крадіжок.

Примітки Редагувати

Якщо персонажу підкласти в кишеню криогранату або криомину, то він буде заморожений. У цьому стані він може бути безперешкодно пограбований. Це особливо корисно, коли виникають труднощі при спробах кишенькових крадіжок цінних або унікальних предметів, наприклад, таких як крадіжка минигана «Юджин Цегла або самурайської броні і самурайського шолома у Тоширо Каго.

Поява Редагувати

Кріоміна з'являється у доповненні до Fallout 3Mothership Zeta, a також повинна була з'явитися у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Кріоміна спочатку була зброєю, вирізаним з остаточної версії Fallout 3 з невідомої причини. Вона не існує в остаточній версії гри, а також не значиться в невикористаних в ігровому процесі предметах у редакторі GECK. Тим не менш, текстури криогранаты утримуються в .BSA файлах Fallout 3. До виходу доповнення Mothership Zeta були незначно змінені. Інше криооружие, криолатор, існує тільки у вигляді сітки та текстур в BSA архівах Fallout 3.

Баги Редагувати

У деяких випадках кріоміна може даватися разом з криогранатами, але міни все одно не працюють за призначенням — вони не спрацьовують.

Галерея Редагувати