Gametitle-FO4.png
Icon disambig.svg
Квантова ядер-кола з'являється і в інших іграх.
Icon disambig.svg
Ядер-Кола має і інші види.
Mbox default.png
Незавершена стаття про Fallout 4

Крижана квантова ядер-кола (англ. Ice cold Nuka Cola Quantum) — напій Fallout 4.

Опис[ред. | ред. код]

Icon disambig.svg
Основна стаття: Ядер-Кола

Крижана квантова ядер-кола, являє собою охолоджений варіант звичайної квантової ядер-коли і відрізняється від неї, значно збільшеними показниками відновлення здоров'я та окулярів дії. Ще менша кількість радіації, одержуваної персонажем при вживанні цього напою і збільшені параметри можуть наводити на думку про якусь внутрішньої реакції ізотопів стронцію, що містяться в складі квантової ядер-коли, на зниження температури напою і, цілком ймовірно, зниженням активності стронцію у складі напою. Невідомо наскільки сильною заморожуванню не підлягає напій, однак крижана квантова ядер-кола не підлягає розморожуванні і завжди буде залишатися охолодженої в інвентарі персонажа.

Місцезнаходження[ред. | ред. код]

Іноді може зустрітися охолоджений примірник цього напою в тих місцях, де можна знайти звичайні екземпляри квантової ядер-коли. Однак найбільш доступний спосіб отримання даного напою, це охолодження за допомогою Бадді.

У Світі свіжості у секторі Дикий захід будинку на балкончику з аниматроником. nwNW

Примітки[ред. | ред. код]

Виходить шляхом охолодження звичайної квантової ядер коли, у робота-пивовара Бадді, після проходження відповідного квесту, і отримання доступу до його подпрограммам пивоваріння/охолодження. Для охолодження квантової ядер коли, увійдіть в меню обміну з Бадді, і викладіть потрібну кількість ядер-коли йому в інвентар. Через деякий час, ви можете забрати вже охладившуюся квантову ядер-кола для свого використання.

Поява[ред. | ред. код]

Крижана квантова ядер-кола з'являється тільки у Fallout 4.