FANDOM

Gametitle-FNV

Крендон (англ. Crandon) — персонаж Fallout: New Vegas, мешканець і охоронець Норт-Вегаса.

Біографія Редагувати

« Ми тут вже кілька років, шукаємо місце, яке могли б назвати своїм... Коли приходять жлоби з іншої частини міста, ми їх відправляємо назад. »

— Крендон

Походження Крендона не уточнюється, але судячи з реплік він жив у Мохаве до 2275 року, коли секьюритрони містера Хауса вигнали зі Стріпа всіх, хто не погодився на нього працювати. Крендон оселився в Норт-Вегасі, де і живе у 2281 році. Разом з Джулсом, він охороняє співтовариство від небезпечних тварин і Чортів, а також займається виселенням скваттерів.

Образ Крендона Редагувати

« Крендон відмінно справляється зі шпаною, але прямолінійний, як держак лопати. »

— Місіс Хостетлер

Крендон — простий чоловік. Він не любить НКР, кажучи, що вона дбає лише про своїх людей і багатство.

Крендон у Fallout: New Vegas Редагувати

« Займайся своєю справою і не лізь в чужі, ясно?.. Хочеш нам допомагати? А з чого б це нам взагалі тебе тут терпіти? »

— Крендон

Кур'єр може зустріти Крендона на площі Норт-Вегаса. Якщо Кур'єр запитає у нього, чим тут можна зайнятися, він розповість про завод «Ейч-енд-Ейч тулз», але попереджає про його небезпеку.

Якщо Кур'єр запропонує Крендону свою допомогу, він візьме її, якщо той зуміє його переконати («Красномовство» 45 або Бартер» 35). Спочатку він доручає Кур'єру виставити з Норт-Вегаса групу скватерів на чолі з Біллом, а потім банду Брудного Джонні. Коли Кур'єр розбереться з ними, Крендон пошле його до місіс Хостетлер, сказавши, що її дочка Еліс зв'язалася з якимись поганими хлопцями.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Крендон з'являється тільки у Fallout: New Vegas.