FANDOM

Gametitle-FO4

Кратер в Кембриджі (англ. Cambridge crater) — локація Fallout 4. Розташований на захід від Монсеньйор-Плаза і на північ від Грінтек Дженетікс у Кембридже.

Опис Редагувати

Розташований в колишньому житловому районі Кембриджа. Імовірно з'явився після влучення однієї з малопотужних ядерних ракет з Янцзи. Заселений дикими гулями, які стали такими після того, як спробували скористатися кратером в якості сховища і мутували з-за високого рівня радіації.[1]

Кількість гулей - 10-12, є Гнилий який світиться. Входити в кратер без належного радіаційного захисту настійно не рекомендується. Радіація в кратері регенерує здоров'я гулей.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Кратер в Кембриджі з'являється тільки у Fallout 4.

Примітки Редагувати

  • Це місце періодично відвідує Арлен Гласс, тут до Великої війни жила його сім'я, яка загинула.
  • Краща снайперська позиція для розстрілу диких гулей - дах Грінтек Дженетікс.
  • Слід враховувати, що радіація в кратері досить швидко регенерує здоров'я гулей. Якщо з звичайними гулями снайперу розправитися досить просто, то гнилий світиться гуль може стати серйозною проблемою, - навіть якщо йому відстрелити обидві ноги, його здоров'я в кратері буде відновлюватися швидше, ніж стріляє перезаряджає зброю.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Fallout 4 VDSG стор. 417