FANDOM

Gametitle-VB
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
уточнити переклад, текст оригіналу доступний при редагуванні.

Красуня (англ. Belle) — персонаж Van Buren, одна з трьох народжених гулей, що живуть у Резервації у 2253 ріку.

Опис Редагувати

Красуня сліпуче красива для гулей і вельми приваблива з точки зору людей. У неї довгі, дуже пишні й густі волосся, правильне, не деформований особа, і майже чиста бліда шкіра. У напівтемряві Красуню легко прийняти за людську жінку. Доктор Себастьян покладає на нього особливі надії, вважаючи її підтвердженням успішності своїх експериментів, тому уважно спостерігав за нею. Тим не менш, Красуня вільно гуляє по місту.

Взаємодія з В'язнем Редагувати

Красуня відноситься до В'язеньу вельми приязно, та, якщо рівень його Основна характеристика основної характеристики «Харизма» нижче 4, вона буде активно з ним загравати, що відкриє можливість зайнятися з нею сексом. Для цього Красуня призведе В'язня в одну з кімнат на першому підрівні. Якщо рівень «Інтелекта» В'язня 7 або вище, у розмові з Красунею можна буде отримати багато інформації про третьому підрівні.

Побачення Ув'язненого з Красунею призведе до її вагітності.

Квести Редагувати

Завдання полковника Гріна

Поява Редагувати

Красуня повинна була з'явитися у Van Buren.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Van BurenQuestion Icon За основу концепту Красуні узятий образ Джулії Уокер з фільму «Повернення живих мерців 3».