FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNV

« Вміння правильно спілкуватися з людьми і переконувати їх у своїй правоті. Уміння брехати так, щоб не можна було попастися на брехню. »

— Опис в Fallout

« Здатність вести діалог цілеспрямовано і ефективно. Навичка переконання інших в істинності вашої точки зору. Здатність брехати і не бути викритим у брехні. »

— Опис в Fallout 2

Красномовство (англ. Speech) — дипломатичний навичка Fallout, Fallout 2, Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Fallout і Fallout 2 Редагувати

Початкове значення:

У Fallout 2 від рівня навички залежить можливість ремонта одного з напарників, Робопса.

Fallout 3 Редагувати

У Fallout 3 введено поняття «поєдинку красноречий» (англ. Speech Challenge). Деякі репліки діалогів можуть починатися з напису: [Красномовство: X%], де Х — відсоток ймовірності успіху фрази. Якщо вдало закінчити 50 таких «поєдинків», можна отримати спеціальне «досягнення» «Солодкомовний Диявол» (це стосується версії і для приставок, і для ПК).

«Красномовство» можна розвинути до 100 %, не витрачаючи на нього жодного очки навичок. Деякі способи, як це зробити:

Цікаві факти Редагувати

  • Деякі персонажі в Fallout 3 при перевірці їх на красномовство» звертають увагу на карму Самотнього Подорожнього. Наприклад, доктор Лі у Ривет-Сіті, якщо Подорожній з кармою «Дуже злий», але з достатньо високим рівнем «Красномовства» (до 75) попросить у неї матеріальної підтримки у пошуках свого батька, вона з великою часткою ймовірності йому відмовить (шанси на успіх від 42 % до 52 %), навіть якщо він був з нею дуже ввічливий. Але якщо карма Подорожнього «Дуже добрий» (при такому ж рівні «Красномовства»), то вона подарує йому кілька стимуляторів (шанси на успіх від 90 % до 100 %).
  • Так же поведе себе і Еван Кінг у Арефу. На питання Подорожнього з позитивним значенням карми, «що їх так налякало», мер розповість, що «з Сім'єю щось не так», а персонажу з від'ємним значенням карми коротко відповість «нічого» і більше не буде до цього повертатися.
  • Зрозуміло, якщо Самотній Подорожній відразу починає грубити або погрожувати розправою, (наприклад, таким персонажам, як Тридогнайт або доктор Берроуз), а потім зменшує тон і намагається що-небудь у них дізнатися, то його спроби з величезною часткою ймовірності приречені на провал.

Fallout New Vegas Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

У «Fallout: New Vegas» відсотки були скасовані. Тепер, щоб умовити кого-небудь, треба мати певний рівень «Красномовства». Як і у всіх інших перевірках навичок, необхідно мати значення параметра строго дорівнює або більше зазначеного, інакше гравця чекає провал. Успішне використання досвіду дозволяє отримати більше відомостей про світ і квестах, відкриває доступ до додаткових рішень і виборів, а також, інколи, істотно спрощує проходження, дозволяючи пропустити деякі етапи завдань. Якщо ваше значення навички «Красномовства» занадто низько для успіху, цілком можна добрати 10 (20 при взятої здібності «Розуміння») очок навички, прочитавши перед розмовою журнал «Люди і спілкування». Для цих же цілей можна використовувати відверту піжаму, яку після перевірки Красномовства (потрібно 30 очок навички), можна купити у Міка у Фрисайде . А оскільки сам навичка ніде в ігровій механіці, крім діалогів і виборі здібності «Страшна людина» (потрібно красномовство = 70), не використовується, цілком можливо взагалі заощадити на його розвиток. Перевірки «Красномовства» вище 75-80 пунктів зустрічаються дуже рідко і легко долаються читанням журналів, які вільно продаються у більшості торговців, прийомом святкових ментатов і надяганням одягу з плюсами до «Красномовства» і «Харизмі» (кожне додаткове очко Харизми додає +2 до «Красномовства»). Використовуючи всі перераховані вище методи, можна в будь-який потрібний момент додати до навичці від 20 до 40 очок.

Красномовство в діалогах Fallout: New Vegas Редагувати

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Навичка «Красномовство» з'являється у Fallout, Fallout 2, Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Шаблон:Navbox Навички