FANDOM

Mbox cleanup
Ця стаття потребує поліпшення
Ця стаття містить грубі помилки, і/або в ній не вистачає важливої інформації, і/або вона неправильно оформлена. Поставтеся до її недоліків з розумінням і, якщо у вас є можливість, Будь ласка, допоможіть покращити цю статтю.

Крадіжка предметів — одна з особливостей геймплея серії ігор Fallout. Як випливає з назви, являє собою можливість головного героя вкрасти будь-який предмет, що належить іншому персонажу.

Опис Редагувати

Головний герой може вкрасти будь доступний предмет, що знаходиться в полі зору (крадіжка предметів), в інвентарі іншого персонажа (кишенькова крадіжка) або в контейнері іншого персонажа. Якщо власник речі або третій персонаж помітять злодійство, то вони, або забирають всі вкрадені речі або стають ворожими. Так що для вдалої крадіжки треба мати хороший рівень скритності, або красти, коли нікого немає вдома. У більшості випадків будь-який вид крадіжки призводить до втрати карми.

Крадіжка предметів Редагувати

Дія крадіжки схоже на взяття предмета: головний герой повинен просто навести курсор миші на потрібний предмет (тоді він стане червоним і з'явиться напис вкрасти), і, власне кажучи, вкрасти предмет.

Кишенькова крадіжка Редагувати

На вдалий шанс крадіжки впливає те, як головний герой стоїть до жертви. Найкраще стояти позаду[1] у режимі скритності.

Використовуючи алкоголь на жертву, можна знизити її сприйняття на 1 за кожну пляшку (ймовірність виявлення крадіжки знижується).

Вага речі також впливає на шанс крадіжки. Дробовик буде складніше стягнути, ніж стимулятор[1].

Велика кількість кришок краще красти так, щоб у жертви залишалася 1 кришка.

Fallout: New Vegas Редагувати

  • При крадіжці у представника якої-небудь фракції, погіршується репутація у цій фракції.

Примітки Редагувати

  • Напарники (крім Харона Fallout 3, який нападе, якщо при ньому красти речі в Підземеллі) ніяк не реагують на крадіжку речей.
  • Перенесення предмета (клавіша'Z' у версії для ПК) не вважається крадіжкою і не викликає агресії власника. Простий спосіб крадіжки у різних торговців: підніміть предмет, перенесіть його в затишне місце, увійдіть в режим скритності і спокійно заберіть його подалі від сторонніх очей. Це спосіб розжитися необхідними предметами, або назбирати дрібниці, щоб продати іншому торговцю.
  • Передача власних предметів об'єкту в цьому режимі все одно вважається крадіжкою, герой втрачає карму, і реакція оточуючих слід відповідна.

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 Fallout, Fallout 2 та Fallout Tactics є здатність «Комп», яка дозволяє красти речі будь-якої ваги з будь-якого боку. Враховується тільки сама ймовірність успішної крадіжки.