FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття про Far Harbor

Краб-відлюдник (англ. Hermit crab) — істота Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Мутований краб-відлюдник, з вигляду схожий на щось між Coenobita clypeatus та раком-самітником. Мало чим відрізняється від довоєнного предка, за винятком значно збільшеного розміру, порівнянного з туманником, маткою болотников і чудовиськом, хоча він і не такий високий. Рідкісні краби-самітники досить сильні. Живуть в районі Фар-Харбора Остріва. Замість раковини носять фургон, що робить їх труднозаметными. Часто на фургоні присутня реклама лобстера. Фургон покритий грунтом і брудом. При наближенні до краба-самітника він буде нападати. Його клешні завдають величезної шкоди, але на щастя краб-відлюдник повільно пересувається і не дуже спритний, проте це компенсується хорошим захистом. Здатні прямо під час бою з противником виробляти молодняк, який тут же приєднується до атаки.

Види Редагувати

Краб-відлюдник Редагувати

Простий краб-відлюдник з малою швидкістю пересування.

Гігантський краб-відлюдник Редагувати

Більш великий вид краба-відлюдника, дуже повільно пересувається, але володіє більшою захистом.

Світиться краб-відлюдник Редагувати

Володіє набагато кращими, ніж у звичайного виду, характеристиками, при атаці опромінює жертву.

Краб-відлюдник альбінос Редагувати

Має трохи кращими, ніж у звичайного виду, характеристиками і білим забарвленням.

Дрібний краб-відлюдник Редагувати

Самий слабкий вид крабів-самітників, але він швидко пересувається і володіє малими розмірами, що ускладнює прицілювання.

Альфа-відлюдник Редагувати

Найсильніший представник крабів-самітників, але захисту менше, ніж у гігантського.

Поява Редагувати

Краб-відлюдник з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor. У звичайному Fallout 4 його можна зустріти в одному з поселень в якості особливого противника.

Галерея Редагувати