FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO4 AUT

Костюм Механіста (англ. Mechanist's costume) — унікальний костюм Fallout 3.

Опис Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Костюм Механіста натхненний уявленнями про роботів середини 20 століття. Сильно нагадуючи шаблонного робота з малобюджетної фантастики, складається з гумового костюма з закріпленими поверх металевими накладками і шолома з двома стирчать антенами. Костюм дає рівень захисту 20 одиниць, 1 одиницю витривалості та накладає штраф в 1 очко харизми. Носіння костюма ніяк не впливає на ставлення до Самотньому Подорожньому ворожих роботів.

Місцезнаходження Редагувати

Костюм носить Механіст, механік Скотт Волински, який спочатку з'являється у Громаді Кентербері, а потім сервіс-центрі робототехніки.

Automatron Редагувати

Через якийсь час до 2287 ріку Ісабель Крус, також робототехнік, як і Скотт Волински, знаходить малюнок костюма з підписом «D. P.» і ранніми перекресленими варіантами шолома і костюма. На малюнку зображений весь костюм версії Fallout 3, крім чобіт і рукавичок. Крім малюнка їй трапляються розмальовані плакати. Залишається невідомим, чи є «D. P.» ініціалом імені Дерека Пасиона, або будь-яких інших персонажів, які могли детально намалювати костюм. За подобою костюма Механіста Ісабель створює собі броню з каскою і вирішує піти по стопах героя[1].

Квести Редагувати

Нелюдський гамбіт • В ході квесту Самотній Подорожній може дістати костюм Механіста, позбавивши життя власника, зробивши підміну, змусивши Механіста здати костюм з допомогою успішної перевірки на красномовство, або скориставшись здібностями «Чорна вдова» та «Вічне дитя» у діалозі з ним. Отриманий костюм може бути відданий НеМирмике взамін на унікальний ніж «Жало мурашки». Якщо Самотній Подорожній сам одягне костюм Механіста, то НеМирміка атакує його, прийнявши за самого власника костюму.

Примітки Редагувати

Якщо носити повний комплект з костюма і шолома Механіста, то може відбутися випадкова зустріч: до Самотньому Подорожньому підбіжить дитина і попросить у того автограф.

Поява Редагувати

Костюм Механіста з'являється у Fallout 3 та згадується у доповненні до Fallout 4Automatron.

Примітки Редагувати

  1. «Це дурна історія. Цю ідею, цей малюнок...... я знайшла в розграбованому каравані. Хтось вигадав собі героя, чи що, і навіть розмалював його на плакатах. Я взяла що могла і вирішила, що хочу оживити цього героя. Механист б не зміг врятувати той караван, але мені здавалося, що він може дарувати надію всім іншим.»

Галерея Редагувати