FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FO4Gametitle-FOT
Ця стаття про корпорації «Ядер-кола». Про напій див. статтю «-05-0250Ядер-кола».

« Навіть у нинішньому божевільному світі Ядер-кола посідає перше місце серед напоїв для пережили Армагеддон. »

С'єрра Петровіта

Корпорація «Ядер-кола» (англ. Nuka-Cola Corporation) — довоєнна компанія, виробляє однойменні безалкогольні напої і згадувана у всіх іграх серії Fallout, крім Fallout: Brotherhood of Steel.

Опис Редагувати

У 2044 ріку Джон-Калеб Бредбертон винайшов напій, який згодом був названий «-05-0259Ядер-Кола». Завдяки неповторним смаковим якостям напій швидко придбав армію шанувальників і незабаром став найпопулярнішим напоєм в США. Високі рейтинги продажів змусили компанію випустити безліч рекламних матеріалів — іграшкові вантажівки, годинник, плакати, світильники у вигляді пляшки ядер-коли, тощо Для реалізації продукції був випущений спеціальний автомат і вже до 2067у автомати стояли майже на кожній вулиці Америки. Транспортування напоїв здійснювалась спеціалізованими вантажівками.

Безпосередньо перед початком Великої війни співробітники корпорації вдосконалили початкову формулу ядер-коли, назвавши новий напій «-05-0267квантова ядер-кола», щоб підкреслити її істотна відмінність від колишніх сортів. Широкомасштабне виробництво квантової ядер-коли перервала війна.

Основний завод розташовувався в Вашингтоне, округ Колумбія. На цьому заводі було встановлено саме новітнє устаткування, щоб виробництво самого популярного у світі напою не припинялося круглі добу.

Після війни пляшки з ядер-колою зустрічаються повсюдно на Пустках. Їх можна купити у торговців або дістати з збережених торгових автоматів.

Продукція Редагувати

Серед відомих напоїв, розроблених і випускаються корпорацією, відомі наступні:

Примітки Редагувати

  • В Fallout 3 мешканка Гердершейда по імені С'єрра Петровіта заснувала у себе будинку справжній музей історії ядер-коли.
  • В цій же грі з'являється квест, свзянний із знаходженням формули «-05-0281Чистий ядер-кола чистого ядер-коли», так і не випущених корпорацією.
  • На основі випускаються корпорацією напоїв у повоєнному світі виготовляються різні версії коли (жовта, крижана і кварцова ядер-коли, ядер-кола «Вікторія», ядер-ром), продукти і зброя.
  • Випробування експериментальних зразків напою іноді призводили до смерті членів тестуючих груп, їх сім'ям корпорація посилала стандартні упаковки «Ядер-співчуття» з фруктами і сирами.

Поява Редагувати

Продукція, логотип та власність корпорації «Ядер-кола» з'являються у Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

  • Ім'я винахідника ядер-коли — Джон-Калеб Бредбертон — утворено з імен Джона Пембертона і Калеба Бредхема — винахідників «-05-0297Кока-» та «-05-0298Пепсі-Коли» відповідно.
  • Пляшка ядер-коли (Fallout і Fallout 2) копіює дизайн пляшки кока-коли — один з найбільш впізнаваних дизайнів пляшок у світі.
  • Рекламні плакати ядер-коли дуже схожі на плакати кока-коли початку XX століття.
  • На виставці E3 2008 в якості предмета промоакції Fallout 3 людям лунали пляшки з цим напоєм під цим брендом. На відміну від гри, пляшка сильно нагадувала пляшку пепсі-коли 1950-х років.

Галерея Редагувати