FANDOM

Gametitle-FNV

Король (англ. The King) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Ватажок банди Королів; самопроголошеній, але загальновизнаний правитель Фрісайда.

Біографія Редагувати

Чоловік, який став відомим як «Король», жив на Мохавской пустки до 2274 ріка, коли містер Хаус заснував Стріп, і вів життя дикуна. Його другом дитинства був Пейсер.

У 2275 рік після укладення договору з племенами, що стали згодом правлячими родинами Стріпа, містер Хаус наказав секьюритронам вигнати з Стрипа всіх, хто не погодився працювати на нього, і вони почали бідувати. Майбутній Король опинився поза Стрипа і оселився в «Школі двійників Короля» на перетині бульвару Лас-Вегас і Фрімонт-стріт. У 2276 рік він і прийняв ім'я «Король», зібрав так звану «банду королів» і фактично став засновником Фрісайда. Мабуть, саме він організував будівництво стіни навколо цієї громади. Король називає Фрісайд «максимумом, вичавленим з поганої ситуації».

У 2279 рікКороль отримав від якогось старателя кіберпса Рекса[1]. Пес був не цілком справний, і якийсь Послідовник Апокаліпсису полагодив його для Короля. Пізніше, в 2281 ріку, коли Рекс став дивно поводитися, Король знову привів його в старий мормонський форт до Послідовників, але Джулі Фаркас сказала, що вони не можуть полагодити пса. Розлютившись, Король влаштував дебош, перевернув кілька столів, можливо, навіть вдарив когось із докторів.

Коли Білл Ронте полагодив водопровід, Король став контролювати розподіл води, так як у випадку надмірного неконтрольованого її витрати, НКР, до водопроводу якої підключився Ронте, могла б просто перекрити подачу води. Він встановив плату за воду, причому з переселенців стали брати вдвічі більше, ніж з місцевих, щоб обмежити приплив скватерів під Фрісайд.

Образ Короля Редагувати

« Король — справжній король. І навіть більше того. »

Прихильниця Короля

Король і члени його банди наслідують стилю Елвіса Преслі, «короля рок-н-ролу», школу двійників якого вони займають. Король має дуже туманне уявлення про Елвіса і вважає школу релігійною спорудою, так як тут люди вчилися бути схожими на Елвіса. «Що ж це, якщо не поклоніння?» — говорить він. Колись Король володів кількома записами пісень Елвіса, але вони з часом зіпсувалися.

Король — привабливий чоловік і визнаний лідер. Його банда беззаперечно підкоряється його волі, але він дуже рідко щось наказує. Його слухаються жителі Фрісайда, наприклад, Ральф робить фальшивий паспорт для проходу на Стрип на прохання Короля безкоштовно. Король поважає свободу особистості, оскільки «кожна людина — сам собі король». Відомий лише один випадок, щоб Король за щось покарав людини — це шахрай Оррис, ошукував відвідувачів Фрісайда. Невідомо, бореться він навмисно зі злочинністю у Фрісайде, але члени його банди нападають на головорізів на вулицях поселення, і Король розслідує випадки нападу на жителів громади. При цьому коли в ході квесту Королівський гамбіт, Кур'єр просить про допомогу у вирішенні проблем з Пейсером, виявляється, що Король не впевнений у своїй здатності контролювати деяких членів банди Королів, та й не особливо до цього прагне.

Король у Fallout: New Vegas Редагувати

Короля згадують у розмові багато жителів Фрісайда. Про нього говориться в одній з передач на «Радіо Нью-Вегас», в якій він скаржиться на приплив скватерів з НКР. Якщо Кур'єр отримує хорошу репутацію в Фрісайде, «члени банди» за дорученням Короля будуть ділитися з ним їжею і медикаментами.

Кур'єр може вперше зустріти Короля на першому поверсі «Школи двійників», де той дивиться виступи імітаторів Елвіса Преслі. Якщо Кур'єр заплатив Пейсерза вхід, Король поверне йому гроші. Після першої зустрічі ночами Король буде знаходитися у своїй кімнаті на третьому поверсі в компанії шанувальниць. За Королем всюди слід його улюблений киберпес Рекс.

GIBlues
Якщо Кур'єр запропонує Королю свою допомогу, то отримає завдання вивести на чисту воду охоронця Орриса і розслідувати напад на Роя, Вейна Фарриса. Якщо Кур'єр розповість йому, що НКР посилала до нього людини для переговорів, то отримавши донесення, що люди Пейсера вступили в перестрілку з бійцями республіки, Король попросить Кур'єра передати майору Елізабет Кірен, що згоден співпрацювати з ними. За виконання квесту пообіцяє Кур'єру виконати будь-яку його прохання. Кур'єр може попросити кришки, допомоги у проході на Стрип, членство в «Королях» або, якщо виконує завдання посла Денніса Крокера, припинити насильство проти громадян НКР у Фрісайде. Рішення квесту може вплинути на долю Фрісайда в кінцівці гри.
AnOldFriend
Запитавши у Короля про Рекса, Кур'єр зможе прохання Короля дізнатися у Джулі Фаркас, чи можливо вилікувати пса. Дізнавшись, що це можливо, скаже Рексу, що тепер Кур'єр — його новий господар. Якщо привести до нього вилікуваного Рекса, він дуже зрадіє. У кінцівці не уточнюється, чи отримав Король Рекса назад.

Якщо Кур'єр отримав нагороду від Короля, а потім попросив припинити насильство проти громадян НКР, Король відмовиться. Кур'єр може повідомити про це Крокеру, і посол запропонує звернутися з цього приводу до полковнику Мур або полковнику Шу. У будь-якому разі солдати займуть школу двійників і затримають Короля до приходу Кур'єра.

  • Якщо Кур'єр звернувся до Джеймсу Шу і передасть Королю його пропозицію — постачати в Фрісайд воду, їжу і електрику, якщо Король припинить нападу на скватерів — Король погодиться, але Пейсер буде проти і зі своїми людьми нападе на солдатів.
  • Якщо Кур'єр, звернувшись до Джеймсу Шу, нагрубіянить Королю або, звернувшись до Кассандрі Мур, пред'явить йому ультиматум, той вийде з себе і нападе на бійців Республіки. Солдати відкриють вогонь у відповідь і вб'ють всіх Королів.

Король носить унікальний костюм «Віва Лас-Вегас» і беззбройний, але сміливо кидається в бій з Кур'єром або бійцями НКР.

Саме Король розповідає в кінцівці про долю Фрісайда. Самому Королю уваги в кінцівці не приділяється. Якщо Легіон Цезаря переміг у Другий Битві за дамбу Гувера, не уточнюється, загинув Король або втік на пустки.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Костюм «Віва Лас-Вегас» Ключ Короля

Примітки Редагувати

Маючи здатність «Канібал», Кур'єр може з'їсти Короля. Це є однією з умов отримання випробування «Кров сильних світу сього».

Поява Редагувати

Король з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

За лаштунками Редагувати

На початковій стадії розробки передбачалося наявність романів Кур'єра з компаньйонами, закінчувалися весіллям Кур'єра з обраним компаньйоном під пісню Елвіса Преслі «Love Me Tender» у виконанні Короля. У підсумку від ідеї відмовилися через божевільного кількості грошей, необхідних за ліцензування пісні Короля рок-н-ролу. І ще тому, що «Кріс Авеллон ненавидить романи у відеоіграх».[2]

Примітки Редагувати

  1. З латинської мови «Rex» перекладається як «Король».
  2. Jason Bergman. where's Wal-Jason Bergman Thread 2