FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-VBGametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FO4

Комбінезон Сховища (англ. Vault jumpsuit) — стандартна одяг всіх мешканців Притулків, розроблена «Волт-Тек». Це комбінезон світло-синього кольору, з жовтими поясом і каймою уздовж блискавки і коміра. На спині — великий жовтий номер відповідного Сховища. Жіночі комбінезони відрізняються від чоловічих тільки кроєм.

Опис Редагувати

Якщо у Fallout та Fallout 2 комбінезони Сховища були туго облягають, з намальованими на всю спину номером Сховища, і герої цих ігор носили їх під іншою бронею і одягом, не знімаючи, то у Fallout 3 комбінезони Сховища досить просторі, номер Сховища нашитий на верхню частину спини, навіть з'явився комір, на якому також нашитий номер Сховища. Ймовірно, це просто різне бачення одного і того костюма різними дизайнерами ігор; не виключено, що на Західне узбережжя та Столичну пустку поставлялися різні моделі комбінезонів. В Fallout New Vegas (якщо встановити Classic Pack) Кур'єр отримає броньований комбінезон Сховища 13 — він такий же, як і бронекомбинезон Сховища 101.

Fallout Редагувати

Виходець з Сховища носить комбінезон Сховища 13. Всі інші мешканці Сховища також носять його. Колишні мешканці інших Притулків, наприклад, Катріна, можуть дізнатися, що протагоніст відбувається з Сховища, по комбінезону.

Fallout 2 Редагувати

Theholyvaultsuitcolorversion

Комбінезон Сховища 13 в Арройо.

Обраний носить комбінезон Сховища 13. Це не просто такий же комбінезон, як у героя попередньої гри, а той самий — після відходу Вихідця з Сховища його комбінезон зберігався в Арройо як священна реліквія. Пройшовши через випробування, Обраний отримав право його носити.

Обраний може зняти свою броню і показати комбінезон Сховища для деяких цілей, наприклад:

Жителі Міста Сховища носять стандартні комбінезони Сховища, але без цифр на спині. Оскільки вони є вихідцями з Сховища 8, на спинах їхніх комбінезонів повинна була бути вісімка. Невідомо, чи були ці нестандартні комбінезони заздалегідь складовані в Сховище для виходу назовні, або це комбінезони Сховища 8 з споротими цифрами; крім того, ймовірно, що ГЭКК у відповідності зі своїми функціями перенастроил автомати з пошиття одягу у Сховище. Перша громадянка Лінетт носить незвичайний комбінезон з капюшоном.

Цивільні особи Анклава носять комбінезони, по виду ідентичні комбінезонам Сховища, однак без номера на спині.

Fallout 3 Редагувати

В Fallout 3 є комбінезони всіх Притулків, які фігурують у грі. Два з них — комбінезони Сховища 87 і Сховища 92 — можна отримати в грі, хоча вони є в ігрових файлів і їх можна створити через консоль. За великим рахунком, майже всі комбінезони Притулків ідентичні і відрізняються тільки цифрами на спині та комірі.

Будь комбінезон Сховища можна ремонтувати за допомогою іншого комбінезона будь-якого Сховища.

Комбінезон Сховища 77 Редагувати

Унікальний комбінезон, який можна знайти в шафі в бараку работоргівців у Парадіз-Фоллзе. До нього прикладена записка «Спаліть проклятущий комбінезон». Згідно коміксу «One Man, and a Crate of Puppets», комбінезон належав шаленому вихідцю з Сховища 77 — єдиному жителю цього Сховища, якщо вже на те пішло.

Ефекти: +5 Без зброї, +5 Холодна зброя

Комбінезон Сховища 87 Редагувати

Ці комбінезони носили жителі Сховища 87 — мимовільні учасники проводилися в Сховище експериментів з ВПЕ. На жаль, жоден з комбінезонів не вцілів, але через консоль можна додати в інвентар цей одяг.

Сильно розірваний і вицвілий комбінезон Сховища носить Фокс — у нього на спині без праці можна помітити цифри 87.

Комбінезон Сховища 92 Редагувати

Комбінезони носили жителі Сховища 92. У грі відсутній. Його можна отримати лише за допомогою консольних команд.

Комбінезон Сховища 95 Редагувати

У файлах гри можна виявити іконку, що призначалася для відображення комбінезона з таким номером у Піп-бій.

Комбінезон Сховища 100 Редагувати

Комбінезон Сховища 101 Редагувати

Ці комбінезони носять всі без винятку мешканці Сховища 101. Діти в Сховище носять дитячі комбінезони, що відрізняються лише розмірами і відсутністю бонусів до навичок і характеристиками.

При носінні комбінезона Сховища 101 деякі персонажі звертаються до Самотньому Подорожньому з іншими репліками, ніж при носінні будь-якого іншого одягу. В основному це стосується жителів Мегатонни.

Костюм Сховища 101 є найдорожчим з усіх комбінезонів притулків і коштує 8 кришок. Є у файлах Fallout New Vegas, але в грі не зустрічається.

Як не дивно, костюм Сховища 101 з'являється в Fallout 4, але зі стилістикою, притаманною комбінезону 111 Сховища.

Комбінезон Сховища 106 Редагувати

Божевільні мешканці Сховища 106 носять відповідні комбінезони. Цікаво, що ці нові комбінезони, незважаючи на досить жалюгідний стан Сховища — це свідчить про те, що надіті вони відносно недавно.

Комбінезон Сховища 108 Редагувати

Клони Гері з Сховища 108 носять відповідні комбінезони. Примітно, що комбінезони Сховища 108 дуже брудні і кольором відрізняються від комбінезонів інших сховищ, що і зрозуміло, оскільки Сховище закинуто, а клони перебувають у полуживотном стані. У всіх комбінезонів Сховища 108 чомусь закатані рукава до ліктя; єдиний комбінезон Сховища 108 з незакатанными рукавами (DLC02VaultSuit108) надітий на мертвому Гері 23 з доповнення Operation: Anchorage. Одягти його можна тільки за допомогою консольних команд.

Комбінезон Сховища 112 Редагувати

Ці комбінезони носять нечисленні мешканці Сховища 112. Коли в Сховище прибуває Самотній Подорожній, робомозг дає такий комбінезон і йому. Виклавши комбінезон на підлогу і знову заговоривши з Робомозгом, можна отримати другий костюм, третій і так далі, в необмеженій кількості.

Щоб потрапити в Трэнквилити-лейн, потрібно обов'язково надіти комбінезон Сховища 112. Можливо, він прошитий якийсь електронікою, як нейрокостюм.

Fallout: New Vegas Редагувати

В Fallout: New Vegas є комбінезони всіх Притулків, які фігурують у грі. Сховище 24 була вирізана з фінальної версії разом з комбінезоном. Костюми Притулків ідентичні і відрізняються тільки цифрами на спині та комірі. Будь комбінезон Сховища можна ремонтувати за допомогою іншого комбінезона будь-якого Сховища чи іншого одягу та легкої броні (при наявності спроможності «Очманілі ручки»).

Сара Вайнтроб купить у Кур'єра немодифіковані комбінезони всіх Притулків (30 кришок за костюм), крім Сховище 21/21-го та вирізаного з гри Сховище 24/24-го, а при рівні навички «Бартер» 65 і вище Кур'єр може переконати її купувати комбінезони бомбістів, в тому числі льотні (15 кришок за костюм).

Комбінезон Сховища 3 Редагувати

Раніше належали жителям Сховища 3, убитим Чортами. Можна знайти в комодах житлових приміщень Сховища 3. Крім того, їх продає Мік, а в комодах «Міка і Ральфа» лежать ще кілька. В комоді Сари є один такий комбінезон.

Робочі комбінезони Сховища 3 знаходяться на нижньому рівні, за замкненими дверима з терміналом (Злом/Наука 50), в шафках.

Цифра «3» на комірі комбінезона перевернута догори ногами.

Комбінезон Сховища 11 Редагувати

Належали нині покійним жителям Сховища 11. У великих кількостях зустрічається в Сховище 11, в комодах. Володіє не тільки ПУ, СУ = 1. Єдиний з простих костюмів притулків, ремонтуються за гроші.

Комбінезон Сховища 19 Редагувати

У невеликих кількостях зустрічається в Сховище 19, в комодах як синього, так і червоного сектора.

Комбінезон Сховища 21 Редагувати

Док Мітчелл дарує його Кур'єру на початку гри. Його носять вихідці з Сховища 21Сара Вайнтроб і її брат, Майкл Анджело. У самому Сховище 21 є в шафках номерів, належать подорожнім, і за їх крадіжку знімається карма. Ще два є в комоді Сари в її кімнаті. Можуть бути в продажу в магазині подарунків в Сховище. Всі костюми знаходяться в ідеальному стані, на відміну від комбінезонів інших Притулків.

Комбінезон Сховища 22 Редагувати

Належали жителям Сховища 22 — як загинули від інфекції, так і вижили в Зайоне. Зустрічаються в комодах на 4-му рівні Сховища. Один комбінезон лежить в комоді Сари в її кімнаті. При встановленому додатку Honest Hearts його носить Ріккі, який буде убитий прибуття Зайон. Кілька комбінезонів лежать в дерев'яних ящиках табору вижили з Сховища.

Комбінезон Сховища 24 Редагувати

Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout: New Vegas и не підтверджена основним каноном.

Належали жителям Сховища 24. У грі відсутні, можна отримати лише за допомогою консольних команд. Іконка комбінезона 24-го трохи відрізняється від інших подібних костюмів.

Icon cut content Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout: New Vegas

Комбінезон Сховища 34 Редагувати

В комодах Сховища 34 знаходяться ці комбінезони, їх не так багато. З ймовірністю у 9 % можуть опинитися на трупі дикого гуля — мешканця Сховища. Розумні мешканці Сховища 34 (на чолі з Хоровіцем), яких можна врятувати в результаті виконання квесту «Важка доля», що також носять комбінезони.

Бомбисти, вихідці з Сховища 34, носять видозмінені комбінезони Сховища 34 разом із кітелем або курткою авіатора.

Число «34» на комірі комбінезона перевернуто догори ногами.

Fallout 4 Редагувати

В Fallout 4 представлено 8 комбінезонів притулків, включаючи Комбінезон Сховища 101, який не з'являється в грі, Комбінезони Сховища 75 і Сховища 95, які неможливо отримати без консольних команд і Комбінезони Сховища 118 і Сховища 88, що потребують відповідних доповнень.

Комбінезони є нижній одягом. Особливість даного спорядження в тому, що воно може надягатися одночасно з комплектами броні. У грі зустрічаються 2 варіанти комбінезонів — звичайний і новий. Якщо звичайний вельми пошарпаний часом, то «новий» варіант зберіг свій довоєнний, охайний і чистий вид, так як пробув весь час в герметичній упаковці.

Комбінезон Сховища 75 Редагувати

У Сховище 75 немає доступних комбінезонів. Можна отримати тільки за допомогою консольних команд.

Комбінезон Сховища 81 Редагувати

Даний комбінезон носять жителі Сховища 81. Всього 32 одиниці можна отримати, вкравши одяг з інвентарю поселенців або вбивши їх.

Комбінезон Сховища 88 Редагувати

Vault-Tec WorkshopGametitle-FO4 VW основний майстерні Сховища 88 знаходиться 20 штук. Також біля головного входу в Скрині Сховища лежить 10 одиниць. Цей контейнер заповнюється при кожному відвідуванні Вижив Сховища.(base id 050042ae)

Комбінезон Сховища 95 Редагувати

Комбінезон Сховища 101 Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Комбінезон Сховища 101 (Fallout 4)

Комбінезони цього типу ніде не з'являються в Fallout 4. Можна отримати тільки за допомогою консольних команд.

Комбінезон Сховища 111 Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Комбінезон Сховища 111

У грі можна знайти лише три комбінезона Сховища 111:

Комбінезон Сховища 114 Редагувати

Всього 11 комплектів комбінезонів знаходяться на станції «Парк-стріт» та Сховище 114:

  • Два в кімнаті відразу після двері сховища: у відкритій коробці зверху стака з інших коробок;
  • Три в першій кімнаті направо: два на підлозі, один на стелажі;
  • Один в пральні праворуч вгорі коробки на стелажі;
  • Один в центральній кімнаті: на підлозі перед вікном з кімнати доглядача;
  • Чотири знаходяться в останній кімнаті житлової частини Сховища, що веде до станції «Парк-стріт»: один на столі поруч з терміналом, три у відкритій коробці неподалік.

Комбінезон Сховища 118 Редагувати

Far HarborGametitle-FO4 FH Один комбінезон можна знайти на столі біля головного входу в Сховище 118.

Модифікації Редагувати

Цей одяг можна модифікувати на верстаку, істотно збільшивши його захисні показники:

Назва Необ. здібності Компоненти Після модифікації
Захист від енергіїIcon electrical Захист від радіаціїIcon radiation weightIcon weight Ціна в кришкахIcon merchant
Ізолююча обшивка Не потрібно Клей×1, Шкіра×1, Гума×1 10 10 1.3 24
Оброблена обшивка Зброяр 2 Клей×2, Шкіра×2, Гума×2, Свинець×2 10 15 1.6 26
Міцна обшивка Зброяр 3 Клей×3, Шкіра×2, Гума×3, Свинець×2 15 15 1.8 28
Захисний шар Зброяр 4; Наука! 2 Клей×4, Шкіра×3, Гума×3, Свинець×3 15 20 2 30
Екранована обшивка Зброяр 4; Наука! 4 Клей×6, Шкіра×5, Гума×5, Свинець×5 20 25 2.2 32

Інші варіанти Редагувати

Крім пронумерованих комбінезонів Сховища, в іграх Fallout зустрічаються деякі інші види одягу з сховища:

Fallout 3 Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Fallout 4 Редагувати

Поява Редагувати

Комбінезон Сховища з'являється у всіх іграх серії, але лише у Fallout 3 та Fallout: New Vegas — як экипируемый предмет, а не просто частина спрайту персонажа, а також з'являється у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Комбінезони Притулків в іграхРедагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Шаблон:Navbox Броня та одяг FNV