FANDOM

Gametitle-FO3

Командувач Джабско (англ. Commander Jabsco) — персонаж Fallout 3, лідер компанії «Кіготь».

Опис Редагувати

Лідер найманців «Кіготь». Джабско говорить, що він довів свою гідність в зоні боїв незліченну кількість разів, хоча його війська не бачили доказів цьому. Ні один з них, імовірно, цього не бачив, адже Джабско планує напади на всіх ворогів з бункера глибоко всередині форту Банністер. Зіткнемося з ним зі значною силою і ви побачите, чому критики називають його «Літаючим Джабско» з-за його схильності уникати бою[1].

Він знаходиться в резиденції командування форту Банністер. Його охороняє Містер Сміливець, дві турелі і два-три найманця.

Інвентар Редагувати

* Унікальні варіанти, єдино появляющияся у грі
** Кількість генерується випадковим чином
*** Ключ Джабско відкриває сейф і скриня, розміщені поверхом нижче

Поява Редагувати

Командувач Джабско з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

  • Якщо вбити Джабско, не стріляючи в нього (наприклад, перепрограмувати турелі на атаку або провести з ним вибух штанів), то ножа на його трупі не виявиться. У деяких випадках виправити ситуацію допомагає постріл в тіло командувача чи прохання до Собаці пошукати зброю.
  • Відключений Містер Сміливець активується і стане ворожий до Подорожньому, якщо той почне стріляти в Джабско.

Примітки Редагувати