Вікі Fallout
Advertisement
Вікі Fallout
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FOT.pngGametitle-VB.pngGametitle-FOX.pngGametitle-FNV HH.png
Коктейль Молотова
в окремих іграх
FalloutКоктейль Молотова
Fallout 2Коктейль Молотова
FO TacticsКоктейль Молотова
Honest HeartsВогняна бомба
Van BurenКоктейль Молотова
Високоякісний коктейль Молотова
FO ExtremeКоктейль Молотова
Mbox default.png
Незавершена стаття

Коктейль Молотова (англ. Molotov cocktail) також відомий як «запальна бомба», «бензинова бомба», або просто «Молотов», є загальною назвою, що використовується для різного саморобного запального зброї, що представляє собою легко руйнується ємність (зазвичай скляну, пляшку) наповнену горючою сумішшю, як правило бензином, з гнотом який просочений рідиною повільного згоряння, яка проникає в ємність з пальним і викликає спалах. Це зброя часто використовується бунтівниками, із-за відносної простоти виробництва. Зброя названо за прізвищем міністра закордонних справ СРСР, часів радянсько-фінської війни, В'ячеслава Михайловича Молотова.

Стандартний[]

Fo1 Molotov Cocktail.png
Докладніше: Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout Extreme

Fallout 3[]

Icon cut content.pngНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout 3 и не підтверджена основним каноном.
Докладніше: Fallout 3
Cocktail.png

Icon cut content.png Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout 3

Honest Hearts[]

Докладніше: Honest Hearts
Fire bomb.png

Хоча зброя Honest Hearts і не називається «коктейль Молотова», але виглядає і працює ідентично.

За лаштунками[]

Назва «коктейль Молотова» відноситься до часів радянсько-фінської війни 1939-1940 років. Фінські солдати використовували проти радянських танків пляшки з горючою сумішшю, які іронічно називали «коктейлями Молотова», маючи на увазі тодішнього міністра закордонних справ СРСР В'ячеслава Молотова.

Advertisement