FANDOM

Gametitle-FO2

« Ну ЦЕ було б корисно мати спочатку цієї чортової гри. »

— Опис в грі.

Книга рад Fallout II (англ. Fallout 2 Hintbook) — унікальна навчальна книга Fallout 2 і бонус за проходження гри.

Опис Редагувати

Ця книга містить багато корисної інформації Fallout 2, більш ніж достатньою, щоб змінити себе на краще. Після прочитання назавжди збільшує всі навичкаі Обраного до 300 %, а також додає до поточного рівня розвитку 10000 очок досвіду.

Місцезнаходження Редагувати

Після знищення бурової установки Посейдон Обраний, відвідавши батька Туллі у церкви на Торгової вулиці Нью-Ріно, може отримати від нього похвалу за геройський вчинок і брудну книгу в м'якій обкладинці.

Примітки Редагувати

  • Для вивчення книги потрібен час. Кількість ігрових годин обчислюється за формулою 11 − ІНТ;
  • Після прочитання книга не зникає, тим самим дозволяючи читати її до нескінченності і кожен раз отримувати надбавку до досвіду;
  • Якщо батько Туллі мертвий, книгу Обраний не отримає.

Баги Редагувати

Книга також повинна була встановлювати всі характеристики Обраного в 10 і піднімати очки здоров'я до 999. Фактично цього не відбувається через помилки в скрипті[1].

Цікаві факти Редагувати

Згідно механіці гри книга порад виготовлена з шкіри.

За лаштунками Редагувати

Обкладинка книги є ідентичною титульного аркуша офіційного Керівництва користувача до гри.

Поява Редагувати

Книга рад Fallout II з'являється тільки у Fallout 2.

Примітки Редагувати

  1. Значення характеристик і очок здоров'я задані жорстко, без обліку поточних значень. У результаті підсумовування виходить значення, що виходить за межі допустимого, яке відкидається. Що характерно, у наступних рядках скрипта зміни значень навичок описані правильно.