FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 OA

Китайський автомат (англ. Chinese assault rifle) — легка зброя Fallout 3.

Опис Редагувати

Це автомат з автоматикою на основі відводу порохових газів і замиканням стовбура поворотним затвором. Модель Type 93 (T 93, див. галерею) проводилася китайським індустріальним конгломератом Norinco для Народно-визвольної армії у період Ресурсних воєн (квітень 2052 ріка — 23 жовтня 2077 року) для постачання китайських загарбників і американської «п'ятої колони». З цією метою він був виготовлений зовні схожим на напівавтоматичний калашниковської варіант «штурмової зброї», популярного серед американських власників зброї (незважаючи на те, що сама зброя — з перекладачем режиму вогню), а також під патрон типу 5,56×45 мм, оскільки це дозволяє використовувати трофейні американські боєприпаси.

Тисячі одиниць автоматів були таємно завезено в США для використання китайськими диверсантами і підпільниками на Східному узбережжі, і безліч екземплярів цього раритету збереглося навіть через 200 років після завершення Великої війни.

Характеристики Редагувати

Досить потужне, але не дуже точне легка зброя, хоча дбайливе використання може зробити його ефективним на великих відстанях. При використанні зброї в режимі V. A. T. S. вона стріляє чергами з трьох патронів. Примітно, що цей автомат повільніше зношується і завдає боШаблон:Наголосбільшу шкоду, ніж штурмова гвинтівка.

Місцезнаходження Редагувати

Збережені екземпляри автомата можуть використовувати різні персонажі — паладини Східного Братства Сталі, мародери, найманці компанії «Кіготь», регулятори, а також деякі рейдери, работорговці і супермутанты-майстри.

Крім них зброя завжди мають при собі Джеріко, Донован, Бріанна, Лукас Сіммс, Сороківка, Харкнесс, а також китайські коммандо, солдати і техніки.

В оригінальній грі поза контейнерів 37 екземплярів цієї зброї. Автомат можна знайти в наступних локаціях:

Квести Редагувати

Варіанти Редагувати

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Китайський автомат з'являється у Fallout 3 та доповненні до Fallout 3Operation: Anchorage.

За лаштунками Редагувати

Звуки Редагувати

SingleShotVB
ReloadVB
JamVB

Галерея Редагувати