FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
Китайська стелс-броня з'являється і в інших іграх.

Китайська стелс-броня англ. Chinese Stealth Armor) — броня у Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Китайська стелс-броня (також відома, як маскувальна броня «Чорний Привид» (Hēi Guǐ, 黑 鬼)) широко використовувалася китайськими військами під час вторгнення на Аляску, і була свого роду відповіддю на розробку і експлуатацію військами США силовий броні. Ця броня являє собою одне з найбільших військових досягнень Китаю — облягаючий тіло комбінезон, обладнаний унікальною камуфляжній системою, на основі якої американськими інженерами була створена така технологія, як стелс-бій. Цієї бронею екіпірувалися Червоні Драгуни, професійні вбивці і диверсанти китайської армії.

В Мохаве з нею пов'язана спроба диверсійних сил Китаю саботувати роботу секретної дослідної лабораторії Ѕ1С на дамбі Гувера, яка займалася приблизно тим же, чим у свій час Творець — вивченням ВПЕ і вирощуванням мутантів. Незадовго до Великої війни кілька китайських солдат у маскувальною броні проникли на дамбу і заклали вибухівку в генераторному залі, проте одна з бомб спрацювала завчасно, піднявши на вуха всю дамбу Гувера, в тому числі і охорону лабораторії Ѕ1С. Доповіді з описом подальших подій дуже туманні, однак схоже, що більшість китайських диверсантів були взяті в полон або вбиті, а сама лабораторія запечатана внаслідок витоку радіоактивних матеріалів з пошкоджених вибухом генераторів[1].

Gametitle-VBКінець інформації, заснованої на даних Van Buren.

Характеристики Редагувати

Представлена в Мохаве китайська диверсійна броня є копією маскувальною броні, представленої раніше Operation: Anchorage. Тільки в жіночій версії броні на шиї присутня червона зірка. На відміну від свого попередника, броня не генерує стелс-поле.

Ця броня надає своєму носієві порівняно високий рівень захисту, проте має високий вагу, і, внаслідок технологічної складності, має невисокий запас міцності. Комбінезон також дає своєму носієві невеликий бонус до скритності.

Місцезнаходження Редагувати

Всього є два екземпляри цієї броні, і обидва знаходяться на офісному рівні дамби Гувера, в кімнатці-сховище з радіоактивними бочками, в дерев'яному ящику зліва від входу. Взяти ці комплекти можна тільки шляхом крадіжки.

Примітки Редагувати

  • Спочатку шолом замислювався окремо від броні і навіть є в ігрових файлах, однак з фінальної версії вирізаний.
  • Стелс-броня «Марк II» створена на основі цієї броні.
  • Ефект від одягненою стелс-броні, який відображається в Піп-Бій, є тим же ефектом, який має і разведброня.
  • При наявності здатності «Очманілі ручки» броню можна полагодити за допомогою головного убору.
  • Лейтенант Керрі Бойд при конфіскації майна перед заходом в камеру з Шіло обов'язково конфіскує броню і не поверне її назад, якщо вона знаходилася у Кур'єра в інвентарі.

Баги Редагувати

  • xbox360Icon xbox360 ps3Icon ps3 pcIcon pc Шолом є частиною броні, але внаслідок помилки, не займає слот головного убору — як результат, разом з цією бронею можна надіти якийсь шолом або капелюх.
  • xbox360Icon xbox360 ps3Icon ps3 pcIcon pc З-за помилки в world-моделі броні, будучи викинутої з інвентарю на землю, вона може провалитися крізь підлогу і зникнути. Також при спробі потягнути (клавіша Z за замовчуванням) лежить на землі броню, вона може дивно бігати й підстрибувати.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати