FANDOM

Gametitle-FO4

Кесслер (англ. Kessler) — персонаж Fallout 4.

Опис Редагувати

Глава поселення Банкер-Хілл. Саме з її ініціативи місто віддає перевагу відкуповуватися від рейдерів, так як на її думку фізичне протистояння більш витратна справа. Також вона згадує, що раніше їм надавали підтримку Мінітмени Співдружності , але після того, як організація розпалася, жителям Банкер-Хілла довелося вирішувати свої проблеми самостійно. Кесслер відмовиться знову приєднатися до минитменам навіть після того, як Вцілілий виконає для неї завдання.

Інвентар Редагувати

Квести Редагувати

«Вбити Зеллера і Врятувати вцілілих торговців» • Вижив повинен таємно усунути проблему з групою рейдерів, які захопили один з торгових караванів. Після знищення рейдерів на чолі з Суддею Зеллером і звільнення захоплених торговців Кесслер, крім звичайної нагороди, відкриє також можливість будувати в поселеннях пост торгового каравану.

Примітки Редагувати

Кесслер стане ворожою, якщо Вижив здійснить крадіжку на території Банкер-Хілла, навіть у випадку, коли його ніхто не побачить.

Поява Редагувати

Кесслер з'являється тільки у Fallout 4.

Баги Редагувати

pcIcon pc Кесслер може бути випадково вбита під час Битви за Банкер-Хілл, що робить неможливим доступ до майстерні.

Шаблон:Navbox Банкер-Хілл