FANDOM

Gametitle-FO2
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем або прізвищем Кертіс.

« *Хлюпппп* »

— Кертіс.

Кертіс (англ. Curtis) — персонаж Fallout 2.

Опис Редагувати

Кертіса можна знайти стоять на південь бару Кессіді у передмісті Міста Сховища. Діалог він не вступає, лише твердить про втрату друга, якого звуть Містер Ніксон. Якщо Обраний виконає квест Аманди, Кертіс разом зі своїми батьками залишає місто. Про його подальшу долю мовчать.

Пов'язані квести Редагувати

« Містер Ніксон у мене. Але знаєш що? Я думаю, містера Ніксона треба покарати за те, що він втік від тебе. Ритуальне розчленування буде в самий раз. Отже, спочатку відірвемо йому ручки, потім... »

— Можливу поведінку Обраного.

Файл:Wrench (Fallout 2) Loсation.png

Джошуа втратив гайковий ключ, який стягнув його синочок Кертіс. Ключ можна виявити в купі каміння, за хатиною Джошуа, які привертають увагу. Послухавши трохи ниття дитини, необхідно зайти за бар Кессіді, шукана лялька буде у стіни. Якщо потім відійти за межі досяжності сприйняття Кертіса, то можна буде почути його розмову з Містером Ніксоном, в ході якої з'ясується розташування ключа[1].

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
? Камінь Лялька Містер Ніксон*

Характеристики Редагувати

Примітки Редагувати

Через надмірності скрипта вбивство Кертіса зрушує лічильник відразу на два пункти, що відразу робить Обраного детоубийцей.

Поява Редагувати

Кертіс з'являється тільки у Fallout 2.

Примітки Редагувати

  1. Виявити ключ без виконання квесту по доброму шляху неможливо з будь-якими параметрами персонажа.
Vault City Emblem
Vault City Emblem