FANDOM

Gametitle-FO4

« Весь світ звалився. Розбився вщент. Ми повинні боротися за те, щоб він став краще. Ну що, ви зі мною? »

— Кент Коноллі

Кент Коноллі (англ. Kent Connolly) — персонаж Fallout 4, гуль, житель Добросусідства.

Опис Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Знаходиться в Будинку спогадів і слухає радіо Срібного Плаща. Кент пам'ятає довоєнний світ і часто вдаряється в спогади з минулого (день подяки в 2071 ріку, де він ще був дитиною і слухав з сім'єю передачі «Срібний Плащ проти Капітана Космосу»). Є великим шанувальником Плаща і мріє, що в Добрососседстве одного разу з'явиться такий же герой, який знищить гангстерів і рейдерів, тероризують Добросусідство, припинить крадіжки і вбивства в поселенні і відновить справедливість.

Квести Редагувати

Срібний Плащ • Дотримуючись порядку, справедливості і наслідування своєму героєві дитинства, Кент зібрав власний автомат і має намір роздобути Костюм Срібного Плаща в місцевому магазині коміксів — Хьюбріс Комікс.

Інвентар Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Цитати Редагувати

  • «Добросусідство жесть. Крадіжки, вбивства і ще щось гірше. Іноді буває просто необхідно хоч ненадовго втекти.».
  • «Мама приготувала велику індичку. А потім ми всі слухали Срібний Плащ проти Капітана Космосу. Навіть тато був з нами.».
  • «Він з радіошоу! Я слухав усе 419 серій. І ще святковий випуск.».

Примітки Редагувати

  • Якщо Вижив скаже, що він жив у далекому минулому і його розморозили не так давно, Кент порівняє його з одним героєм з виступів Срібного плаща — Містером Жахливим з 83 серії.

Поява Редагувати

Кент Коноллі з'являється тільки у Fallout 4.