FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

« Келлог не знав жалості... Інститут неспроста стільки років доручав йому найбрудніші справи. »

Верджил

Конрад Келлог (англ. Conrad Kellogg) — персонаж Fallout 4, кибернетически посилений найманець, послугами якого користується Інститут.

Опис Редагувати

Перший антагоніст гри, якого Вцілілий зустрічає в Сховище 111.

Біографія Редагувати

« В той час мізків у мене було небагато. Звідки мені було знати, як влаштований світ? »

— Спогади Келлога

Келлог народився і провів дитинство в Каліфорнії, на території, яка вже після його народження увійшла до складу НКР. Його батько був, ймовірно, рейдером і страждав алкоголізмом, внаслідок чого зовсім не дбав ні про жінку, ні про дитину. Мати, бачачи це, покладала всі майбутні надії на свого малолітнього сина, бажаючи, щоб той став її опорою і захисником. Тоді ж вона подарувала йому пістолет, який Келлог носив із собою до самої смерті. Його мати хотіла, що б він був чоловіком у родині, так від його батька толку було мало[1]. Будучи вже дорослим Келлог порахував цей її вчинок проханням убити батька. Через деякий час не зумівши захистити маму від насильства батька юний Келлог тікає з сім'ї, туди, де не діють закони НКР. Він покинув будинок і відправився в Хаб, де зустрівся з Сарою.

« Мені здавалося, що Сан-Франциско - це мій шанс почати нове життя. Я ж був крутим стрільцем з Хаба, я думав, що весь світ лежить біля моїх ніг. »

— Спогади Келлога

Незабаром вони переїхали в Сан-Франциско, де розраховували почати нове життя. Зупинилися вони в кімнаті з видом на міст Золоті Ворота. У Сан-Франциско у нього з Сарою народилася дочка Мері. Тут Келлог почав будувати свою кар'єру найманця, влаштувавшись охоронцем у Ши[2] і почавши збирати свою власну команду, попередньо зарекомендувавши себе вбивством якогось Вальдеса. Однак через деякий час Келлог вплутався в неприємності з місцевими угрупованнями, в результаті яких його сім'я загинула від рук бандитів. Ті кого він любив і обіцяв захищати були вбиті.

« А на який фінал ти розраховував, Келлог? Думав, що зможеш нас мати, а ми тебе не отримаємо? Так от, знай: вони поздихали, як собаки. І ти не зміг їх захистити. »

— Спогади Келлога

Хоча Келлог і помстився вбивцям, але життя його стала порожня. Йому було все одно куди йти, але результаті вийшло так, що майже всі час він рухався на схід, як можна далі від ненависного йому Сан-Франциско. Мандруючи Пустками він почав братися за робіт де потрібно було з кимось розправитись. Іноді тільки побити, але найчастіше прикінчити. У кожному новому місті знаходилися такі клієнти. Зрештою Келлог опинився в Співдружності. Йти далі було вже нікуди, так і з життям своїм він встиг змиритися. Вже в Співдружності одного разу він перейшов дорогу Інституту. Синти Інституту спочатку мали намір ліквідувати Келлога, але йому вдалося всіх синто вбити і переконати агента Інституту скористатися його послугами найманця.

« У них були потрібні мені ресурси, а у мене - знання. Контракт виявився нетривалим, і це мене цілком влаштовувало. »

— Спогади Келлога

Інститут, що потребував людей для виконання різноманітної «брудної роботи», пішов на компроміс і погодився зробити Келлога своїм позаштатним співробітником. В ході одного з завдань йому було доручено знайти Сховище 111. Інституту був потрібний зразок чистої, не зазнала радіації ДНК для розробки синто третього покоління, і криогенно збереглися мешканці Сховища були ідеальним варіантом. Зазвичай люди з Інституту самі на завдання не ходили, але цього разу було інакше. Келлог разом із вченими Інституту проник у сховище і викрав Шона, убивши дружину(а) протагоніста при спробі опору[3].

Вчені Інституту піддали тіло Келлога кіборгизації, істотно продовживши йому життя. На 2287 рік його вік становить 108 років, незважаючи на те, що зовні він виглядає набагато молодше.

Келлог в Fallout 4 Редагувати

« Це був один з проектів старого, ось так все і вийшло. Малюк і я - весела родина. »

— Спогади Келлога

Незабаром після виходу Вижив з Сховища Келлог відправився в Даймонд-сіті і оселився в будинку разом з якимось хлопчиком віком близько 10 років. Він виїхав зі свого будинку в місті після того, як X6-88 прийшов за останнім, щоб забрати його в Інститут. Очевидно, хлопчик, за яким доглядав Конрад, був синтом, тим самим, якого Батько пізніше представив гравцеві в Інституті. Доказами цього є те, що у квесті «Небезпечні думки» Келлог неодноразово згадує «старого», і стверджує, що їх знаходження в Даймонд-Сіті було приманкою для Вижив. Побічно це підтверджується тим, що будь Шон справжнім, залишені Келлогом докази не збереглися б за ~50 років і Еллі Перкінс, помічниця детектива Ника Валентайна, не згадала б, що Келлога бачили з дитиною.

Останньою справою Келлога стала полювання на побіжного вченого Верджила, яке він так і не встиг виконати. Після від'їзду з Даймонд-Сіті він забарикадувався на військовій базі Форт-Хаген. По дорозі з міста він залишив кілька доказів, за якими Псина змогла вийти на його слід. Йдучи по цьому сліду, Вижив проник в сховище Келлога і знищив більшу частину охорони, яку того надав Інститут, після чого зустрівся з ним лицем до лиця. Нетривалий розмова між протоганистом і Келлогом про цілях і мотивації останнього закінчився кровопролиттям. Вижив вбив Келлога, помстившись таким чином за смерть дружини(а), а після витягнув з його черепної коробки кібернетичний імплант, який пізніше знадобився йому, щоб побачити минуле Келлога у Будинку спогадів.

Інвентар Редагувати

* У спогадах, в які можна потрапити час квесту «Небезпечні думки»

Примітки Редагувати

  • В бою Келлог буде використовувати стелс-бій, і при пошкодженнях буде використовувати стимулятори, відновлюючи своє здоров'я.
  • Матінка Мерфі на початку завдання Возз'єднання дати Вижив здатність Передбачення (Атаки Келлога наносять на 25% менший шкоди.)
  • Історія Келлога зачіпає численні місця і фракції з попередніх частин Fallout. Згадується Хаб та історія НКР.
  • Опис життя Келлога в НКР натякає на те, що Республіка швидко розширюється, оскільки він був в стані пересуватися по всій країні.
  • За своє життя Келлог оновлював імпланти не менше 7 разів.
  • Незалежно від дій протагоніста, Келлога доведеться вбити.
  • Улюблені сигари Келлога — «Вогні Сан-Франциско».

Поява Редагувати

Келлог з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Мама Келлога: «Будеш чоловіком у родині. Твоє завдання - захищати нас. Від твого батька толку мало, але ти зовсім інший. Ти гарний хлопчик
  2. Келлог: «А про мене не турбуйся. Велику частину часу я працюю охоронцем у Ши. Просто стою з суворим виглядом, і все.»
  3. Келлог: «Я не знав, що за людину ми повинні були захопити в Сховище. І вони, звичайно, теж.»
Антагоністи