FANDOM

Gametitle-FO1

« Впевнений, ти знайомий з такими справами, так що я тобі скажу, що в твоїх же інтересах тримати це все при собі. Домовилися? »

— Кейн

Кейн (англ. Kane) — персонаж Fallout, охоронець і права рука Декера у 2161 ріку.

Біографія Редагувати

Другий за значимістю людина в «Підземеллі», Кейн охороняє двері в підвал, де знаходиться штаб-квартира Декера. Завдання Кейна, як і інших службовців, не зайнятих змішуванням напоїв або азартними іграми, — припиняти поведінка, яке той вважатиме неправильним. Однак першочергова мета — служити першою лінією оборони для свого боса.

У Декера великі проблеми з законом: заступник шерифа Тоні Фрай полює за ним, щоб покарати за злочини, а торговці на зразок Дарена Хайтауэра хочуть прибрати «Підземелля» з дороги і вийняти його руку зі своїх кишень.

На відміну від відносно стабільного протистояння Джанктауне, політика в Хабі часто змінюється, і колишнє мирним населення, прийшлі, а іноді навіть союзники швидко стають загрозою. Це особливо простежується в діяльності самого Декера щодо створення власної «імперії». Так що Кейн — сувора необхідність підтримання власного захисту.

Пов'язані квести Редагувати

Взаємодія Редагувати

  • Кейн не буде розмовляти з Вихідцем, що тримають зброю в активній руці.
  • Якщо Виходець з Сховища відмовляється усувати кого-небудь, то не зможе більше потрапити до Декеру, а Кейн стає ворожим після трьох спроб заговорити з ним.

Інвентар Редагувати

Характеристики Редагувати

<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/11.
Ім'я (Proto ID)ХарактеристикиЗахистБойові навичкиДодатково

Поява Редагувати

Кейн з'являється тільки у Fallout.