Gametitle-FO2.png

« Ви бачите людину в силовий броні незвичайного виду. На грудях незнайома вам емблема. »

— Опис в грі

Квартирмейстер[1] (англ. Quartermaster) — персонаж Fallout 2, наглядач за обладнанням Наварро у 2241 ріку.

Опис[ред. | ред. код]

Квартирмейстер завідує арсеналом на підземному рівні бази в Наварро: видає годинним і новобранцям обмундирування, зброю і боєприпаси. Він досить спокійний хлопець, також у нього є недоумкуватий брат[2], з-за цього він буде з розумінням ставитися до Обраному з низьким рівнем інтелекта.

Інвентар[ред. | ред. код]

Характеристики[ред. | ред. код]

Примітки[ред. | ред. код]

Icon cut content.pngНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout 2 и не підтверджена основним каноном.
  • Згідно діалогового файлу, не використаний в грі, квартирмейстер міг опитувати Обраного на предмет взяття комплекти броні за допомогою зазначення його імені та підрозділи. У тому випадку, якщо Обраний скаже, що він з Арройо, квартирмейстер згадає, що не так давно разом зі взводом солдатів атакував цю село, після чого зрозуміє, що перед ним дикун з цього поселення і відкриє стрілянину.
  • Обраний може назвати 42 підрозділ Анклаву в якості свого попереднього місця служби. Квартирмейстер, знаючи про це підрозділі, оцінить його як «добрий».
Icon cut content.png Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout 2

Цитати[ред. | ред. код]

  • «Привіт, новобранець. Мені тільки що дзвонив твій сержант. Просив спорядити тебе і відіслати назад, до нього. Правильно?»
  • «А ти дуже добре розумієш, так? (зітхання) Що ж, це не твоя вина. У мене брат зовсім як ти. Але ти ж тут недавно? Щось я тебе не пам'ятаю».
  • «На базі тривога, а я тебе не впізнаю. Пред'яви документи, солдатів».
  • «Неправильну відповідь. Солдат повинен завжди мати документи при собі, і тобі це добре відомо!»

Поява[ред. | ред. код]

Квартирмейстер з'являється тільки у Fallout 2.

Примітки[ред. | ред. код]

  1. У бою і після смерті персонаж ідентифікується як «Завгосп».
  2. Ccqmstr.msg, стор 117.

Шаблон:Navbox Наварро

Enclave Symbol (Fallout 3).png
Enclave Symbol (Fallout 3).png