Gametitle-FO4.png
Mbox default.png
Незавершена стаття про Fallout 4

Квартирмейстер (англ. Quartermastery) — повторюваний квест Fallout 4.

Історія[ред. | ред. код]

Діставшись до Кембриджського поліцейського ділянки і познайомившись з представниками Братства Сталі, Вижив може допомогти скриптору Хэйлин у збиранні довоєнних технологій, заодно трохи підзаробити.

Опис[ред. | ред. код]

Скриптор Гейлін просить Вижив знайти один з трьох предметів: рефлекторний конденсатор, сенсор потоку або тактильний привід в одній з локацій Співдружності.

Докладне проходження[ред. | ред. код]

Взяти у Хэйлин завдання з пошуку предмета, прийти у вказане місце (Локація вибирається варіативно) і знайти певний предмет. Він буде виділено маркером, але щоб дістатися до нього, треба буде зламати замок або термінал.

Завершальний етап[ред. | ред. код]

Повернувшись до Хэйлин і доповівши про успіх, Вижив отримає досвід і кілька кришок. Потім, за бажанням, він може отримати наступну аналогічну задачу.

Примітки[ред. | ред. код]

  • патч 1.7 Beta виправили помилку, при якій Вижив відправляли в помилкові місця.
  • Хэйлин може відправити персонажа в одну з локацій Фар-Харбора до того, як у гравця з'явиться доступ на острів. Оскільки нова локація для пошуку визначається в момент, коли герой заходить в будинок ділянки з виконаним квестом (перша - при вході з активним квестом Semper Invicta), то для можливості переграти місце призначення потрібно зберегтися до входу в режимі Виживання можна поспати, використовуючи спальники рейдерів на площі Коледж-сквер).

Галерея[ред. | ред. код]