FANDOM

Gametitle-FNV GRA
Icon disambig
Катана з'являється і в інших іграх.

Катана (GRA) (англ. Katana (GRA)) — холодна зброя Gun Runners' Arsenal, додатку до Fallout: New Vegas.

Характеристики Редагувати

Катана надзвичайно ефективна проти більшості супротивників і має високу швидкість атаки, приблизно три удари в секунду. У режимі V. A. T. S. проводить спеціальну атаку, під назвою «Легко!». Вона має в два рази вище параметр AP і шкоди з множником х 2.5.

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації зброї Редагувати

Баги Редагувати

  • Якщо модифікація «піхви для катани» встановлена, то при зміні або зняття зброї піхви залишаються екіпірованими на гравця. Іноді помилка може також призвести до появи двох і більше «піхов», перекривають один одного. При русі Кур'єра періодично будуть чутні звуки, схожі на звук зачеплену жерстяної банки, і при включеному вигляді від 3-го особи можна спостерігати періодично «теряемые» їм піхви, що видають цей звук. Також «зайві піхви» іноді можуть «літати» поряд з Кур'єром. Можливо, дані баги з'являються, якщо модифікація «піхви для катани» була встановлена першою з трьох модифікацій на першій катане (подальша заміна зброї на інше і зміна порядку встановлення модифікацій призвела до тим же багам). Рішенням є завантаження більш раннього збереження або багаторазова зміна екіпіровки — іншої зброї і/або броні (для призикорення процесу можна скористатися клавішами швидкого доступу). Це дозволить видалити «прилипли» піхви.

Поява Редагувати

Катана з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasGun Runners' Arsenal.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Gun Runners' Arsenal