FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити недостатньою інформацією (технічні дані) та переоформити статтю.

Карл Еверетт (англ. Carl Everett) — мертвий персонаж Fallout 4.

Опис Редагувати

Член групи Саллі для пошуку скарбів у Джамейка-Плейн. Завданням Карла був оренду в групу людей. Карл, не вперше вступаючи в афери заради наживи, вже мав знайомства з такими ж авантюристами, яким був сам, і, записавши на голодиск «Запрошення Кена», відправив його старого знайомого, в записі якого він висловив надію на те, що і його дружина — Таня Стендіш, приєднається до групи, на неї він розраховував як на доброго стрілка і непоганого бійця в ближньому бою.

Сам же Кен Стендіш потрібен був у групі для проведення розвідки і диверсійних моментів запланованого справи. Для досягнення найкращих результатів розвідки і для вирішення технічних питань на допомогу Кену був запрошений Люк Сильверхенд. До групи Саллі він приєднався. І для вогневого прикриття був покликаний снайпер Адріан, раніше теж ходив на справу з Карлом. І, хоча голодиск Запрошення Адріана був відправлений самим першим, відповіді від снайпера так і не надійшло.

Група була зібрана і попрямувала на пошуки скарбів, але на вході в Джамейка-Плейн шукачі скарбів зіткнулися з гулями, що заселили цей невеликий містечко, і в паніці розбіглися, як згодом зазначила, записуючи голозапись Саллі, немов боягузливі радтараканы. До нещастя Карла він не зумів утекти далеко, його тіло можна знайти недалеко від ратуші цього містечка.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Карл Еверетт з'являється тільки у Fallout 4.