FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Карла або прізвищем Бун.

Карла Бун (англ. Carla Boone) — персонаж, згадуваний в Fallout: New Vegas, дружина Крейга Буна, викрадена легіонерами.

Біографія Редагувати

Крейг Бун зустрів Карлу в Нью-Вегасе. після його звільнення зі служби в першому розвідбаті НКР, вони жили разом в Новаке як чоловік і дружина. Карла дуже не любила Новак, мріючи жити в кращому місті, Наприклад, в Нью-Вегасі.

Відомо, що вона завжди говорила, якщо їй щось не подобалося, що дратувало деяких жителів Новака, наприклад ввічливого і привітного Менні Варгаса, який вважав Карлу грубою, і господиню мотелю «Діно Дилайт» Дженні Мей Крофорд, яку завжди дуже дратувало, якщо при ній погано говорили про Новаке. Проте, багато жителів Новака, в тому числі рейнджер Енді і Еліс Макбрайд, були хорошої думки про Карла. Також про Карла відомо, що вона рідко виходила з своєї кімнати і лише одного разу заходила в магазин сувенірів «У динозавра».

Крейг і Карла були щасливі разом і у них повинен був народитися дитина. Однак мстива Дженні Мей Крофорд вступила в змову з легіонером Скрибонием Либонь Друсом, представником консула Ліцинія Красса і допомогла їм викрасти Карлу, коли Бун стояв на посту в пащі динозавра. За це господиня мотелю отримала 1000 пляшкових кришок як за продаж раба і повинна була отримати ще 500 після народження дитини.

Дізнавшись про викрадення дружини, Бун погнався за викрадачами, але зумів наздогнати їх тільки на аукціоні рабів. Він не міг врятувати Карлу, оточене безліччю легіонерів, і вчинив так, як вчили снайперів НКР: визволив її від страждань, застреливши з гвинтівки.

Карла в Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може допомогти Буну розслідувати викрадення його дружини і з’ясувати, що легіонерам допомагала Дженні Мей Кроуфорд, а також знайти в холі мотелю «Діно Дилайт» договір купівлі-продажу Карли в рабство.

Поява Редагувати

Карла Бун згадується тільки у Fallout: New Vegas.