FANDOM

Gametitle-FNV

« Цього каравану більше дісталося від енергозброї. Тут все знищено майже начисто. »

Кесс

Караван Ґріффіна (англ. Griffin Wares sacked caravan) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Знаходиться в місці своєї загибелі в Пустки Мохаве на Магістраль 95/95 магістралі трохи південніше ферми Горовіца поряд з рекламним плакатом найбільшого в Мохаве роздрібного магазину енергетичного зброї «Срібна лихоманка».

Це розграбований і знищений караван. На шосе лежать від одного до трьох трупів брамінів. Навколо одного з них розкиданий різний сміття. Поруч — дві купки попелу знищених енергозброєю людей. Поблизу стоїть в'ючна віз з порожніми ящиками з-під товару. Близько воза валяється, мабуть загублений кимось із нападників, плазмова рушниця.

Квести Редагувати

квесту «Плата за рахунками» це другий з розграбованих караванів, які Кур'єр повинен обстежити разом зі своїм напарником Трояндою Шарона Кессіді. Оглянувши місце події Кесс говорить Кур'єру: «Це що таке? Схоже на карту… ось дорога на захід від Вегаса, і…… …відзначена ще одна точка. Ось тут, на цій ділянці. Дурниця якась, там же нічого немає». Після цієї розмови постає завдання знайти місце загибелі каравану Данна.

Знахідки Редагувати

Плазмова рушниця, а також різний лут в трупах брамінів і в купках золи.

Поява Редагувати

Караван Ґріффіна з'являється тільки у Fallout: New Vegas.