FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Караванник.

"'Караванник"' (англ. Caravaneer) — будь-який з семи безіменних персонажів "Fallout: New Vegas", людина, що доглядає за в'ючними брамінами.

Караванники в "Fallout: New Vegas" Редагувати

Кур'єр може зустріти кількох безіменних персонажів-караванників:

Компанія «Червоний караван» Редагувати

У мохавском відділенні «Червоний караван» перебуває шість караванників. Вони доглядають за брамінами і рослинами, працюють на верстаку і підмітають в приміщеннях. Ночують караванники в бараку караванників.

Караванники «Червоного каравану» є громадянами НКР. При спробі Кур'єра поговорити з ними вони вимовляють звичайні репліки громадян Республіки, а також деякі репліки, властиві тільки їм: говорять про Еліс Маклафферти, Генрі Джеймісоне, мормонських каравани з Нью-Ханаана і скаржаться на «браминские лепеха».

Вони озброєні легким вогнепальною або холодним зброєю і носять костюми старателів або польових робітників і ротангові ковбойські капелюхи.

Аванпост Мохаве Редагувати

На аванпосте Мохаве знаходиться один випадково генерується караванник. Він бродить по околицях і ночує на підстилці біля загороди для брамінів. При спробі поговорити з ним він вимовляє звичайні репліки жителів Мохаве, що не є громадянами НКР. Сам караванник дійсно не є громадянином Республіки, але знаходиться під її захистом: його вбивство не приносить дурної слави у Республіки, але бійці і рейнджери його захищають.

Появи Редагувати

Караванники з'являються тільки у Fallout: New Vegas.

Шаблон:Navbox Аванпост Мохаве Шаблон:Navbox Червоний караван