FANDOM

Gametitle-FNV
Не слід плутати з Карабінта Карабіном стрілка.

Карабін слідопита (англ. Trail carbine) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Зовні це зброя практично не відрізняється від ведмежого рушниці, і ймовірно, є його модифікацією, або навпаки. Ложе і цівка цієї гвинтівки виготовлені з світлою породи дерева, на ствольній коробці відсутній додатковий приціл; також у цієї гвинтівки трубка магазину довше.

Характеристики Редагувати

Карабін слідопита — це гвинтівка з важільною перезарядженням з магазином на 8 патронів калібру .44 «Магнум». Це зброя поступається ведмежої рушниці в плані наноситься збитока, проте трохи перевершує його по скорострільності. До переваг цього карабіна можна віднести подовжену трубку магазину, завдяки чому в магазин поміщається цілих 8 патронів. Також це зброя несподівано надійно, порівняно з іншими гвинтівками з важільною перезарядженням — воно перевершує по міцності ведмеже рушницю і гвинтівку ковбоя майже в 4 рази.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 2500 разів (приблизно 312 магазинів), перед тим, як зламається. Також воно вимагає від стрільця серйозного досвіду в поводженні з вогнепальною зброєю (Зброя 75).

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Різновиди Редагувати

У цієї зброї немає аналогів у Пустки Мохаве, але воно дуже схоже на ведмеже рушницю та його унікальну версію Ловець снів.

Примітки Редагувати

Очевидно, ведмеже рушницю і карабін слідопита спочатку замислювалися, як одна зброя — на користь цього свідчать вирізані модифікації: з полегшеною ложею карабін слідопита схожий на ведмеже рушницю ще більше, а ковані ствольна коробка повинна була збільшувати спочатку низький запас міцності.

Поява Редагувати

Карабін слідопита з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Як і у випадку з ведмежим рушницею, прототипами цього рушниці послужили рушниці Winchester M1886 і Marlin 1895G «Guide Gun».

Звуки Редагувати

SingleShotVB

Галерея Редагувати