FANDOM

Gametitle-FNV
Не слід плутати з Карабіном стрілка і Карабіном слідопита.

Карабін (англ. Assault carbine) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це скорострільний, компактний і міцний карабін класичної компоновки. В полімерному прикладі у нього зазвичай зберігаються пристосування для чищення зброї. З правого боку зброї добре видно досылатель затвора і відбивач, щоб стрілку-лівші не летіли в обличчя відстріляні гільзи.

Карабін призначався для використання десантниками, тому деякі його запаси були на авіабазі Нелліса (і були присвоєні деякими бомбистами).[1] На даний момент значна частина професійних найманців Мохаве віддає перевагу цій зброї.

Характеристики Редагувати

Карабін — це автоматичний карабін з магазином на 24 патрони калібру 5 мм. У цієї зброї високі потужність і темп стрільби, але чималий розкид куль роблять його слабоэффективным на дальніх дистанціях. Може вести вогонь чергами, чим вигідно відрізняється від бойової гвинтівки і карабіна стрілка. Він використовує дрібнокаліберний 5-мм патрон.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 3750 раз (приблизно 156 магазинів), перед тим, як зламається. Також, воно вимагає від стрільця серйозних навичок у поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 75).

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Різновиди Редагувати

БагиРедагувати

  • Зброя може бути невидимим при прицеливаня.[перевірено на консолях]
  • Коли ви викидаєте Збільшений магазин то воно може виглядати як звичайний магазин![перевірено на Xbox 360]

Галерея Редагувати

Звуки Редагувати

Assault carbine icon
ReloadVB
JamVB

Примітки Редагувати