FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття про Far Harbor

Кар'єр Нортвуд-Рідж (англ. Northwood Ridge Quarry) — локація Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Під час візиту Вцілілого кар'єр являє собою величезну яму, заповнену водою, де облаштувалися траппери у своєму житлі на палях. Траппери займаються своєю улюбленою справою: полюванням і виробленням шкір, а також обробкою панцирів болотников, використовуваних для трапперской броні та мисливського одягу зі шкір. Траппери перебувають у стані перманентної війни з численними болотниками всіх видів; один з них (особливо обдарований) замінував кар'єр. Можна викликати серію вибухів для знищення болотников, для цього є червона кнопка на балкончику, звідки відкривається прекрасний вид на помираючих болотників. Після загибелі основної маси на світ з'являється матка болотників, на яку вибухівки вже не вистачає, але завжди залишається варіант з патронами.

Увійти в шахту можна через непримітну сіру двері, поруч з якою багато яєць болотников. Всередині Вцілілого також чекає гарячий прийом, тому що траппери не мають наміру розлучатися зі своїм добром неправедним шляхом нажитим.

Знахідки Редагувати

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Кар'єр Нортвуд-Рідж з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor.